Antalya ve İzmir için haftaya cevap gelir diye tahmin ediyorumAlım ne zaman olacak acaba?
Antalya ve İzmir için haftaya cevap gelir diye tahmin ediyorumAlım ne zaman olacak acaba?
İstanbul bizimkisi knkaAntalya ve İzmir için haftaya cevap gelir diye tahmin ediyorum
İkramiyelerden yararlanabiliyor muyuz peki bilginiz var mı önümüzde bayramlar var malum, ve ced biletten anne ve baba yararlanabiliyor mu?Eğitimde elenen görmedim. Ancak bu olmayacağı anlamına gelmez. 6 ay sonra ced bilet ve tamamlayıcı sağlık sigortanız olur ve çift maaş almaya hak kazanırsınız. Firma her işe aldığı personele yemek servis üniforma eğitim gibi ciddi yatırımlar yapıyor bu nedenle kimse sebepsiz yere işten çıkarılmaz.
İşe başladığınızda verilen görevden kaçmayın ve sorumluluk almaktan çekinmeyin. Sorun çıkmaz.
Eğer sigorta girişiniz olursa ve bayram harçlığı verilirse yararlanırsınız. Hayır ced bilet sadece kişinin kendisi, eş ve çocukları için tanımlanıyor.İkramiyelerden yararlanabiliyor muyuz peki bilginiz var mı önümüzde bayramlar var malum, ve ced biletten anne ve baba yararlanabiliyor mu?
Pazartesi evrak teslim edecek olanlar var muhtemelen salı gibi başlarlaradmin egitim tArihi belli olan var mı @admin
Beni arayıp pazartesi sabah 8 de başlayacak dedilerPazartesi evrak teslim edecek olanlar var muhtemelen salı gibi başlarlar
Eğer sigorta girişiniz olursa ve bayram harçlığı verilirse yararlanırsınız. Hayır ced bilet sadece kişinin kendisi, eş ve çocukları için tanımlanıyor.
Tgs'de çalışanlar kabin ekibine başvurabiliyor mu mesela şu an girdim mayısta başvuru açıldı başvurabilir miyimEğitimde elenen görmedim. Ancak bu olmayacağı anlamına gelmez. 6 ay sonra ced bilet ve tamamlayıcı sağlık sigortanız olur ve çift maaş almaya hak kazanırsınız. Firma her işe aldığı personele yemek servis üniforma eğitim gibi ciddi yatırımlar yapıyor bu nedenle kimse sebepsiz yere işten çıkarılmaz.
İşe başladığınızda verilen görevden kaçmayın ve sorumluluk almaktan çekinmeyin. Sorun çıkmaz.
Havacılık sektöründe çalışmak istiyorum ve imkanım var başvuru açık ve tgs başvurdum daha önce kabine de başvurdum pegasusa da başvurdum sizi alakadar etmez tgs'den olumlu dönüş aldım istersem burda devam ederim imkanım varsa thy geçiş yaparımAnlamıyorum gerçekten madem kabin bekliyorsunuz yhm için neden giriyorsunuz. Siz bir kaç ay sonra çıkacaksınız ve bir kişi çıktı diye alım yapmayacaklar ama biz bir sene daha bekleyeceğiz. Eğer hedefiniz thy ise biraz daha bekleyin yakında kabin alımı yapacaklar ama bizim aylardır beklediğimiz yere sırf boşta kalmamak ve diğer ilanları beklemek için girmeyin rica ediyorum.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.