Eğitimde elenen görmedim. Ancak bu olmayacağı anlamına gelmez. 6 ay sonra ced bilet ve tamamlayıcı sağlık sigortanız olur ve çift maaş almaya hak kazanırsınız. Firma her işe aldığı personele yemek servis üniforma eğitim gibi ciddi yatırımlar yapıyor bu nedenle kimse sebepsiz yere işten çıkarılmaz.

İşe başladığınızda verilen görevden kaçmayın ve sorumluluk almaktan çekinmeyin. Sorun çıkmaz.
İkramiyelerden yararlanabiliyor muyuz peki bilginiz var mı önümüzde bayramlar var malum, ve ced biletten anne ve baba yararlanabiliyor mu?
 
İkramiyelerden yararlanabiliyor muyuz peki bilginiz var mı önümüzde bayramlar var malum, ve ced biletten anne ve baba yararlanabiliyor mu?
Eğer sigorta girişiniz olursa ve bayram harçlığı verilirse yararlanırsınız. Hayır ced bilet sadece kişinin kendisi, eş ve çocukları için tanımlanıyor.
 
Eğer sigorta girişiniz olursa ve bayram harçlığı verilirse yararlanırsınız. Hayır ced bilet sadece kişinin kendisi, eş ve çocukları için tanımlanıyor.

Eğitimde elenen görmedim. Ancak bu olmayacağı anlamına gelmez. 6 ay sonra ced bilet ve tamamlayıcı sağlık sigortanız olur ve çift maaş almaya hak kazanırsınız. Firma her işe aldığı personele yemek servis üniforma eğitim gibi ciddi yatırımlar yapıyor bu nedenle kimse sebepsiz yere işten çıkarılmaz.

İşe başladığınızda verilen görevden kaçmayın ve sorumluluk almaktan çekinmeyin. Sorun çıkmaz.
Tgs'de çalışanlar kabin ekibine başvurabiliyor mu mesela şu an girdim mayısta başvuru açıldı başvurabilir miyim
 
Anlamıyorum gerçekten madem kabin bekliyorsunuz yhm için neden giriyorsunuz. Siz bir kaç ay sonra çıkacaksınız ve bir kişi çıktı diye alım yapmayacaklar ama biz bir sene daha bekleyeceğiz. Eğer hedefiniz thy ise biraz daha bekleyin yakında kabin alımı yapacaklar ama bizim aylardır beklediğimiz yere sırf boşta kalmamak ve diğer ilanları beklemek için girmeyin rica ediyorum.
 
  • Like
Tepkiler: sk. ve cihangirefe
Anlamıyorum gerçekten madem kabin bekliyorsunuz yhm için neden giriyorsunuz. Siz bir kaç ay sonra çıkacaksınız ve bir kişi çıktı diye alım yapmayacaklar ama biz bir sene daha bekleyeceğiz. Eğer hedefiniz thy ise biraz daha bekleyin yakında kabin alımı yapacaklar ama bizim aylardır beklediğimiz yere sırf boşta kalmamak ve diğer ilanları beklemek için girmeyin rica ediyorum.
Havacılık sektöründe çalışmak istiyorum ve imkanım var başvuru açık ve tgs başvurdum daha önce kabine de başvurdum pegasusa da başvurdum sizi alakadar etmez tgs'den olumlu dönüş aldım istersem burda devam ederim imkanım varsa thy geçiş yaparım
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.