Ben de gördüm, bekliyorum. Muhtemelen perşembeye kadar bir cevap verirler. Yeni gelenlerin de belgelerini tamamlama süresi olur. Diger arkadaşın da dediği gibi 5 Nisan eğitim başlangıcı olur veya eğitim tarihi belli olur.
bende aynı gruptayım bugün bi kaç kişiyi daha eklemişler daha ne kadar bekleyeceğiz acaba bir de bayramda eğitim olcak mı onu da merak ediyorum
 
@admin veya diğer arkadaşlar ben şuan harekat eğitimdeyim ve bu LoadSheet ve trim sheet hesaplamaları biraz hafif hafif beyin yakmaya başladı. Bununla alakalı çok kolay anlatan bir doküman var mı elinizde? Hoca çoğunlukla bunlar hep otomatik gelecek elinize dedi ama Manuel de olduğu durumlar olacak dedi. Gözümde de büyüyor biraz açıkçası matematiğim kötü olduğu için. Yoksa sahada işin içine girdikçe yaptıkça mı alışacağız? Bir kaç defa elimize Manuel geldiğinde yapamasak normal midir? Zamanla mı öğreneceğiz?
Hocam merhabalar eğitiminiz bitti mi? Benimde sizin gibi matematiğim zayıf nasıl yapacağım diye düşünüyorum bilgi verebilir misiniz bu konuyla ilgili
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.