2 gruba böldüler toplamda 34 kişiydik yanlış hatırlamıyorsam. Onu da sabah akşam olarak böldüler. 5 nisanda da 2. eğitim grubu başlayacakmış.
Bu kesin bilgi mi acaba? Bahsettiginiz grubun içinde olacağım. Bize nisan ayının hemen başında dediler ancak belge teslimi için hiçbir şey söylenmedi.
 
Bu kesin bilgi mi acaba? Bahsettiginiz grubun içinde olacağım. Bize nisan ayının hemen başında dediler ancak belge teslimi için hiçbir şey söylenmedi.
Bugün 2. grup geldi isg eğitimlerine başladılar. Siz hangi istasyon için soruyorsunuz? Bahsettiğim antalya için.
 
Yanlış bilgi vermiş olmayayım o zaman. En son duyduğum bilgiler bu yöndeydi değişmiş olma ihtimali var.
Ya sizin grup iki farklı gruba ayrildiysa biz 3.cu oluyoruz diye düşünmüştüm. Wp grubunda da belgeleri vs cikarmamizi istedi. Siz 5 Nisan deyince acaba bizim grup mu diye düşündüm. Neyse yarın umarım grupta yazarlar. Teşekkür ederim
 
  • Like
Tepkiler: Lbj07

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.