Benim genel yetenek çok kötü geçti yetiştiremedim on soru anca yapabildim ve mesaj gelmedi bugün sanırım elendim..
 
Benim genel yetenek çok kötü geçti yetiştiremedim on soru anca yapabildim ve mesaj gelmedi bugün sanırım elendim..
Sakın çocuğum umutsuz olmayın süreç uzun bir süreç sizede gelecektir mesaj daha öğlen gelmeye başladı.Bu arada çocuğum dedim için yanlış anlamayın anneniz yaşındayımdır bende oğlum için bu formdayım🥰
 
Hayır sadece sınava girip cikacaz süreç biraz uzun bir hafta sonra falan gelebilir. İstanbuldakiler su an sadece sınava girdiler ve 15 Şubat için en son sınav daveti gitmiş
Yazılı sınava girip bu sefer yüzyüze mülakat davetini bekleyeceğiz doğru mu
 
Mülakatlardan, eğitimden geçsek işe başlasak sadece dönemsel mi yoksa tamamen başlamış mı oluyoruz. Antalya dönemsel olarak alıyor falan dediler de öyle mi acaba?
 
Mülakatlardan, eğitimden geçsek işe başlasak sadece dönemsel mi yoksa tamamen başlamış mı oluyoruz. Antalya dönemsel olarak alıyor falan dediler de öyle mi acaba?
Ya dönemsel diyorlar da geçen yıl birkaç kişi hariç herkesi aldılar. Sezonluk olarak gelip kalıcı da kalabilirsin
 
Ben Yerinde İng Sınavı için davet aldım Antalyadan 5 Şubatta gireceğim . Sınav sonrası görüşlerimi buraya yazarım. Birde şunu sormak istiyorum bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim . Çalışmak istediğimiz şehri kendimiz seçebiliyormuyuz yoksa nerede kadro eksikse oraya mı giriyoruz?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.