Muvazzaf Astsubaydım, ayrılabilmem için psikolojik bir şeyler sunmam gerekiyordu heyete. İlaç yazıldı ve Uyum Bozukluğu tanısı alarak 2 yılın sonunda son verdirebildim işe. Hal böyleyken e nabızda ilaç ve tanı geçiyor. Ne olacak bilmiyorum açıkçası.
Evet bunun için büyük sorun çıkartabilirler. Bendeyakında muvazzaf ast. mülakaylarına gireceğiö sende biliyorsun pdikiyatrilerin ne kadar sorun çıkarttığını burada da iş yeri hekimi sıkıntı yaşatacaktır ama sen yinede şansını dene. Ve bu durumu da belirt.
 
Bir öneri tabi ki benimki hayatına karışamam Sin10, ben zor kaçtım. Senelerce ülkenin çeşitli yerlerinde görevlerde bulundum. Yurt dışı görevlerini saymıyorum bile. Çok fazla tayin göreceksin. Ve liyakatsizlik seni yoracak. Bu işin okulunu okuyan benim gibi birçok kişi bırakmak için yollar arıyor ve bırakıyor. Bu yüzden bir daha düşünmeni sadece tavsiye edebilirim, karar yine senin. Güzel günlerde kal
 
Bu arada deneyeceğim, sonuçta uçak teknisyeniyim ve tanım doğru değil ilaçlarımı kullanmadım. Biraz şans olacak :)
 
Bir öneri tabi ki benimki hayatına karışamam Sin10, ben zor kaçtım. Senelerce ülkenin çeşitli yerlerinde görevlerde bulundum. Yurt dışı görevlerini saymıyorum bile. Çok fazla tayin göreceksin. Ve liyakatsizlik seni yoracak. Bu işin okulunu okuyan benim gibi birçok kişi bırakmak için yollar arıyor ve bırakıyor. Bu yüzden bir daha düşünmeni sadece tavsiye edebilirim, karar yine senin. Güzel günlerde kal
Tavsiyen için teşekkür ederim. Halkımızda hayırlısı olur umarım.
 
Teşekkür ederim umarım olumlu sonuçlanır. Bence iyi geçti. Teknik mülakatta mesleğim ile alakalı sohbet havasında bilgiler soruldu ve kumpas ile ölçüm yaptırdı. İnsan Kaynaklarında ise nerelerde çalıştığımı, neden burayı tercih ettiğimi, neden beni işe almam gerektiğini, deneyimlerimi vs sordular. 20-30 dk kadar kaldım İnsan Kaynaklarında belki de daha fazla olabilir. Gerçekten de dedikleri gibi mülakatta size göre şekilleniyorlar. Tabiki yer yer kendi soruları olduğunda konu oraya kayıyor. Onun haricinde mülakatı siz yönlendiriyorsunuz. Mülakatın sonunda ise kağıttan bi numara söyleyip tercüme etmemi istediler.
Merhaba; kağıttan çektiğin İngilizce cümle kalıbı nasıldı basitliği sen çevirebildin mi, çeviremezsek mülakattan elenir miyiz acaba ?
 
Konu olarak son tekrarda ne calismam uygun olur acaba Genel ingilizcede ben zamanlara falan calistim a2 seviyeyim yardimlarinizi bekliyorum yarin sinav gunu
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.