Teşekkür ederim umarım olumlu sonuçlanır. Bence iyi geçti. Teknik mülakatta mesleğim ile alakalı sohbet havasında bilgiler soruldu ve kumpas ile ölçüm yaptırdı. İnsan Kaynaklarında ise nerelerde çalıştığımı, neden burayı tercih ettiğimi, neden beni işe almam gerektiğini, deneyimlerimi vs sordular. 20-30 dk kadar kaldım İnsan Kaynaklarında belki de daha fazla olabilir. Gerçekten de dedikleri gibi mülakatta size göre şekilleniyorlar. Tabiki yer yer kendi soruları olduğunda konu oraya kayıyor. Onun haricinde mülakatı siz yönlendiriyorsunuz. Mülakatın sonunda ise kağıttan bi numara söyleyip tercüme etmemi istediler.