Evet tam olarak dediğin gibi malesef. Özelde hemen halledebiliyorsun işlerini. Bize verilen tarihe göre hareket ettiğimiz için insan strese biniyor. En temizi özel hastane.Bu süreçleri çok iyi anlıyoeumaskeri mülakat için heyet raporu aldım 2 hafta sürdü nerdeyse doktor bulamıyosun imza attıracan öğlene kadar çalışıyorlar.İnşallah gelirsem özelden başka bir yerle uğraşmam eğer thy kabul ederse. Geçensene ilk işe girenleri zorunlu devlet hastanesi yapmışlardı sonraki girenleri özelide eklediler demekki kimse yetiştiremiyormuş.