Hocam birim mülakatında neler soruldu rica etsem hatırladıklarınızı yazabilir misiniz?
Ben hidrolik pnömatik için gitmiştim.İlk önce sohbet kendini tanıtmaya geçiyor ondan sonra 3 bölüm var 1.si pnömatik ile ilgili şemalar ve devrelerdi 2.si ingilizce cümleleri okuma ve çevirme basit cümleleri 3.sü her zaman oluyor mu bilmiyorum ogün vardı sertifikalar ve takımlar(kumpas,lokma vs.).Bende takımları ve sertifikaları bildiğim için takımhaneye seçilmiştim.Mülakati başarıyla geçtikten sonra mail olarak para teklifi,yan haklar bildiriyor bide sağlık evrakları isteniyor.Onlari teslim ettikten sonra orada bı sağlık muayenesinden geçiyorsun göz ve tansiyon sonrada oradaki doktor evrakları kontrol ediyor sorun yoksa onay veriyor.Orada hemen lokasyonunu iş başı zamanını söylüyorlar.
 
  • Like
Tepkiler: technic1
Ben hidrolik pnömatik için gitmiştim.İlk önce sohbet kendini tanıtmaya geçiyor ondan sonra 3 bölüm var 1.si pnömatik ile ilgili şemalar ve devrelerdi 2.si ingilizce cümleleri okuma ve çevirme basit cümleleri 3.sü her zaman oluyor mu bilmiyorum ogün vardı sertifikalar ve takımlar(kumpas,lokma vs.).Bende takımları ve sertifikaları bildiğim için takımhaneye seçilmiştim.Mülakati başarıyla geçtikten sonra mail olarak para teklifi,yan haklar bildiriyor bide sağlık evrakları isteniyor.Onlari teslim ettikten sonra orada bı sağlık muayenesinden geçiyorsun göz ve tansiyon sonrada oradaki doktor evrakları kontrol ediyor sorun yoksa onay veriyor.Orada hemen lokasyonunu iş başı zamanını söylüyorlar.
Çok teşekkür ederim. Bana gelen mailde en aşağıya 2 tane birimin tanımı yazıyor
Takımhane Personeli ve Hangar Teçhizat Bakım Personeli olarak. Sanırım mülakatta da bu birimler üzerine olacak öyle düşünüyorum. Sizde pnömatik olacağı mailde mi yazıyordu yoksa iş ilanı direkt pnömatik miydi acaba?
Ve şunu da sormak istiyorum Sertifika ve takımlar olarak başka ne sordular hatırlıyor musunuz mülakata girmeden tekrar etmek amaçlı soruyorum, teknik resim vs. içinde sorular soruldu mu?
Şimdiden teşekkür ederim
 
Çok teşekkür ederim. Bana gelen mailde en aşağıya 2 tane birimin tanımı yazıyor
Takımhane Personeli ve Hangar Teçhizat Bakım Personeli olarak. Sanırım mülakatta da bu birimler üzerine olacak öyle düşünüyorum. Sizde pnömatik olacağı mailde mi yazıyordu yoksa iş ilanı direkt pnömatik miydi acaba?
Ve şunu da sormak istiyorum Sertifika ve takımlar olarak başka ne sordular hatırlıyor musunuz mülakata girmeden tekrar etmek amaçlı soruyorum, teknik resim vs. içinde sorular soruldu mu?
Şimdiden teşekkür ederim
Mülakattan sonra takimhane olarak degerlendirildim.Sertifikalar kalibrasyon sertifikalariydi kumpasin felan.Takimlarda çok basit takimlardi hatırlamıyorumda hiç zorlanmamistim.Bak unutmuşum teknik resim vardı.Silindir bir parça vardı ölçülü.Onu okuyorsun.Mesela kaba tornalama simgeleri felan vardı.silindirin ortasında delik oldugunu soruyordu.Resmin üstünde bir kaç soru soruyor biliyorsan zorlanmazsin.
 
  • Like
Tepkiler: technic1

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.