Kapsamlı olarak tekrardan tahlil yapıyorlar orada yeniden çıkacağı için mümkün olmaz bu dediğiniz kendinizi üzmeyin her şeyin hayırlısıDoktordan rapor alabilirmiyim hastalığın tanısı olmadığına dair diye kabul olurmu o şekil
Kapsamlı olarak tekrardan tahlil yapıyorlar orada yeniden çıkacağı için mümkün olmaz bu dediğiniz kendinizi üzmeyin her şeyin hayırlısıDoktordan rapor alabilirmiyim hastalığın tanısı olmadığına dair diye kabul olurmu o şekil
Ah ah yıllarım boşa gitti gerçekten kader diyelim sağolunKapsamlı olarak tekrardan tahlil yapıyorlar orada yeniden çıkacağı için mümkün olmaz bu dediğiniz kendinizi üzmeyin her şeyin hayırlısı
Hocam işe girerken istenen belgeler neydi klasik iş başı raporu muDoktordan rapor alabilirmiyim hastalığın tanısı olmadığına dair diye kabul olurmu o şekil
Şansını dene derim belki haberleri yoktur hakkında hayırlısı olsunAh ah yıllarım boşa gitti gerçekten kader diyelim sağolun
Ben geçtiğimiz aralikta takimhane personeli olarak seçilmiştir mülakatı felan geçtim bel fıtığından sıkıntı olmuştu.İster devlet ister özel hastane fark etmiyor heyet raporu istiyorlar.Heyet raporunda dikkat edilmesi gereken detaylı kan tahlili var onu hastaneye başvururken özellikle söyleyin unutuluyor.Hocam işe girerken istenen belgeler neydi klasik iş başı raporu mu
Birde 5 6 yıl önce kullanılmış psikiyatrinin yazdığı basit bi antidepresan sorun çıkarır mı
Bel fıtığı nasıl tespit edildi hocamBen geçtiğimiz aralikta takimhane personeli olarak seçilmiştir mülakatı felan geçtim bel fıtığından sıkıntı olmuştu.İster devlet ister özel hastane fark etmiyor heyet raporu istiyorlar.Heyet raporunda dikkat edilmesi gereken detaylı kan tahlili var onu hastaneye başvururken özellikle söyleyin unutuluyor.
bunun cevabını bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim benimde 8 sene önce bi doktorun yanlış tanısı var hipoglisemi diye daha reşit değilken 12-13 yaşlarındayken konulmuştu ama o günden beri hiç o sebepten dolayı hastaneye gitmedim bilgisi olan yardımcı olursa memnun olurumHocam işe girerken istenen belgeler neydi klasik iş başı raporu mu
Birde 5 6 yıl önce kullanılmış psikiyatrinin yazdığı basit bi antidepresan sorun çıkarır mı
bunun cevabını bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim benimde 8 sene önce bi doktorun yanlış tanısı var hipoglisemi diye daha reşit değilken 12-13 yaşlarındayken konulmuştu ama o günden beri hiç o sebepten dolayı hastaneye gitmedim bilgisi olan yardımcı olursa memnun olurum
havapersonel.com
Heyet raporu alırken sistemden gözüküyor emarların ameliyatların.Ben ameliyat olmuştum ayrıca tedavi görmüştüm.Heyetten sonra Sabiha Gökçene gidiyorsun orda da hem heyet raporuna hemde e-nabizina bakiliyor.Bir şey saklamayın doktor yardımcı olacaksada olmuyor gördüğünde.Ben şimdi fizik tedaviye gidiyorum ayın 10 unda sağlam raporu çıkarıp mail aticam bakalım olur inşallah.Bel fıtığı nasıl tespit edildi hocam
Heyet rapora bel fıtığını mı ekliyor hocamHeyet raporu alırken sistemden gözüküyor emarların ameliyatların.Ben ameliyat olmuştum ayrıca tedavi görmüştüm.Heyetten sonra Sabiha Gökçene gidiyorsun orda da hem heyet raporuna hemde e-nabizina bakiliyor.Bir şey saklamayın doktor yardımcı olacaksada olmuyor gördüğünde.Ben şimdi fizik tedaviye gidiyorum ayın 10 unda sağlam raporu çıkarıp mail aticam bakalım olur inşallah.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.