Hocam işe girerken istenen belgeler neydi klasik iş başı raporu mu
Birde 5 6 yıl önce kullanılmış psikiyatrinin yazdığı basit bi antidepresan sorun çıkarır mı
Ben geçtiğimiz aralikta takimhane personeli olarak seçilmiştir mülakatı felan geçtim bel fıtığından sıkıntı olmuştu.İster devlet ister özel hastane fark etmiyor heyet raporu istiyorlar.Heyet raporunda dikkat edilmesi gereken detaylı kan tahlili var onu hastaneye başvururken özellikle söyleyin unutuluyor.
 
Ben geçtiğimiz aralikta takimhane personeli olarak seçilmiştir mülakatı felan geçtim bel fıtığından sıkıntı olmuştu.İster devlet ister özel hastane fark etmiyor heyet raporu istiyorlar.Heyet raporunda dikkat edilmesi gereken detaylı kan tahlili var onu hastaneye başvururken özellikle söyleyin unutuluyor.
Bel fıtığı nasıl tespit edildi hocam
 
Hocam işe girerken istenen belgeler neydi klasik iş başı raporu mu
Birde 5 6 yıl önce kullanılmış psikiyatrinin yazdığı basit bi antidepresan sorun çıkarır mı
bunun cevabını bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim benimde 8 sene önce bi doktorun yanlış tanısı var hipoglisemi diye daha reşit değilken 12-13 yaşlarındayken konulmuştu ama o günden beri hiç o sebepten dolayı hastaneye gitmedim bilgisi olan yardımcı olursa memnun olurum
 
bunun cevabını bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim benimde 8 sene önce bi doktorun yanlış tanısı var hipoglisemi diye daha reşit değilken 12-13 yaşlarındayken konulmuştu ama o günden beri hiç o sebepten dolayı hastaneye gitmedim bilgisi olan yardımcı olursa memnun olurum
 
Bel fıtığı nasıl tespit edildi hocam
Heyet raporu alırken sistemden gözüküyor emarların ameliyatların.Ben ameliyat olmuştum ayrıca tedavi görmüştüm.Heyetten sonra Sabiha Gökçene gidiyorsun orda da hem heyet raporuna hemde e-nabizina bakiliyor.Bir şey saklamayın doktor yardımcı olacaksada olmuyor gördüğünde.Ben şimdi fizik tedaviye gidiyorum ayın 10 unda sağlam raporu çıkarıp mail aticam bakalım olur inşallah.
 
Heyet raporu alırken sistemden gözüküyor emarların ameliyatların.Ben ameliyat olmuştum ayrıca tedavi görmüştüm.Heyetten sonra Sabiha Gökçene gidiyorsun orda da hem heyet raporuna hemde e-nabizina bakiliyor.Bir şey saklamayın doktor yardımcı olacaksada olmuyor gördüğünde.Ben şimdi fizik tedaviye gidiyorum ayın 10 unda sağlam raporu çıkarıp mail aticam bakalım olur inşallah.
Heyet rapora bel fıtığını mı ekliyor hocam
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.