Yani şuanki durumdan bağımsız her türlü geçmiş tanıyı mı not ediyor raporaHeyet raporu alırken sistemden gözüküyor emarların ameliyatların.Ben ameliyat olmuştum ayrıca tedavi görmüştüm.Heyetten sonra Sabiha Gökçene gidiyorsun orda da hem heyet raporuna hemde e-nabizina bakiliyor.Bir şey saklamayın doktor yardımcı olacaksada olmuyor gördüğünde.Ben şimdi fizik tedaviye gidiyorum ayın 10 unda sağlam raporu çıkarıp mail aticam bakalım olur inşallah.