Yetiştirilmek üzere 2. Pilot İngilizce sınavını geçen adaylara bilgilendirme süreci için davet gönderildi. Fakat ben katılamadım, katılan kişiler acaba kısaca bilgi verebilir mi?
DLR 1 için sınav günü organize edildi. 17 temmuzda katılacağım.Süreciniz nasıl devam etti ya da etti mi ? Bilgi verebilirseniz sevinirim.
İngilizce sınavından olumlu olan adaylara süreç bilgilendirme toplantısı maili geldi ya hani bana da geldi ama ingilizcesi olumsuz olan bir arkadaşa da davet maili gelmiş. Mantık nedir burada onu anlayamadım açıkcası ek olarak bu süreç değerlendirme toplantısında tam olarak ne yapılıyor ? Bilginiz var mı ?DLR 1 için sınav günü organize edildi. 17 temmuzda katılacağım.
Sınav sonrası yine bilgilendirme yaparım tabi
Merhaba,DLR 1 için sınav günü organize edildi. 17 temmuzda katılacağım.
Sınav sonrası yine bilgilendirme yaparım tabi
Bana kalırsa bir uçuş eğitim başkanlığı ile iletişime geçmeyi dene veya mail atmayı fakat bana kalırsa bir sonra ki ilana başvurmanı söyleyeceklerdirMerhabalar, dün İlgili ilan kriterlerini karşılamamanız veya istenilen belgeleri eksiksiz ve belirtilen zaman içerisinde tamamlamamanız nedeniyle süreciniz olumsuz sonuçlanmıştır. Şeklinde bir mail aldım ancak koşulları sağlamaktayım sadece askerlik durumumu tecilli işaretlemem gerekirken bedelli olarak işaretlemişim. Bu durumu aday sayfamda güncelledim ve tecil belgemi de daha öncesinde eklemiştim. Sürecimin devam etmesini istemekteyim bununla ilgili yapabileceğim bir şey var mı veya sistemde otomatikman kontrol edilip tarafıma dönüş sağlanır mı?
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.