merhaba! ben de henuz bir geri donus almadim. Bu hafta icerisinde gelme ihtimali var mi yoksa bayram sonrasina mi kalir bilen var mi? Kisilik envanterinde eleme oluyor mu bilen var mi? Biraz endiselenmeye basladim verdigim cevaplardan dolayi elendim mi acaba diye. ben grup mulakatina 9 mayis saat 8.30 da girmistim. Kisilik envanterini de son gun gece saat 12 olmadan gondermistim. benimle ayni saatte grup mulakatina giren biri varsa yazabilir mi ingilizce mulakat icin bir geri donus aldi mi diye?
sorun olmadığına emin olabilirsin :) ben de çok gerildim ama iki gün önce geldi bana da. Bazılarına geçen hafta geldi. Sonuçta teke tek bir görüşme söz konusu. Sana 3-4 gün içinde gelmiş olur muhtemelen
 
arkadaslar selam sonuclar ne zaman aciklanir tahmini bilen var mi
 
Selam en az 3 hafta sonra açıklanır diye tahmin ediyorum çünkü hem henüz mülakata girmeyenler var hem de araya bayram tatili giriyor. En erken haziran sonu olur diye düşünüyorum
 
ing mülakatı ve kurul mülakatı mayıs ve temmuz arasında yapılacak diye bir mail gelmişti. süreç sarkacak galiba
 
arkadaslar bu arada kurulda kimler mulakat yapiyor acaba kac kisi oluyor bilen var mi
 
altı-yedi dakika sürdü sadece. Gerekli olan şeyleri aldım gibi bir şey söyledi. Minimum 8 dakikayı görmüştüm formda. Normal mi bu? (Kimlik olayı falan 30 sn sürdü)
 
arkadaslar bu arada kurulda kimler mulakat yapiyor acaba kac kisi oluyor bilen var mi
bende bir kişiydi, genç ama ingiliz aksanıyla konuşan biriydi. Son derece cana yakındı ve konuşmaya başlamadan önce "bunu bir arkadaşınla sohbet ediyormuşsun gibi hayal et" dedi, yani kasıntı sorulara kasıntı cevaplar vermeniz gerekmiyor. Sadece doğal olan ingilizcenizin seviyesini belirliyor gibiydi ama max 7 dakika sürdü benim ve bu biraz düşündürdü
 
bende bir kişiydi, genç ama ingiliz aksanıyla konuşan biriydi. Son derece cana yakındı ve konuşmaya başlamadan önce "bunu bir arkadaşınla sohbet ediyormuşsun gibi hayal et" dedi, yani kasıntı sorulara kasıntı cevaplar vermeniz gerekmiyor. Sadece doğal olan ingilizcenizin seviyesini belirliyor gibiydi ama max 7 dakika sürdü benim ve bu biraz düşündürdü
Çok garip bence benim nasıl 15 dakika sürdü anlamadım o kadar çok detay sorular sormaya başladı ki bana ondan uzadı diye düşünüyorum. Ancak ciddi bir süre farkı var aramızda hangisi iyi hangisi kötü anlamadım.
 
Arkadaşlar birde süreç sarkacak galiba demişte bir arkadaş bence sarkması için bir sebep yok temmuzda kurul yapılır ağustosta teklif yapılır. Bence ingilizce mülakatına giren kişi sayısı baya az kaldı zaten neden sarksın anlayamadım
 
Çok garip bence benim nasıl 15 dakika sürdü anlamadım o kadar çok detay sorular sormaya başladı ki bana ondan uzadı diye düşünüyorum. Ancak ciddi bir süre farkı var aramızda hangisi iyi hangisi kötü anlamadım.
ben kendiminkinin başarılı geçtiğini düşünmüyorum maalesef. Sizin normalde ingilizce seviyeniz ne mesela, ne konular hakkında sohbet ettiniz?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.