Merhaba arkadaşlar. Üni özel ilan ile işbaşı yapan bulunuyor mu acaba?
İkinci sorum ise çalışan fonksiyonundan kabul alan var mı?
Teşekkür ederim şimdiden
 
Arkadaşlar merhaba sağlık kuruluna giden varsa bilgilendirebilir mi? Hastanede doktor akciğer grafisi için enabızda var dedi , elden belge vermedi. Thy sağlık kurulunda grafi nasıl kabul ediliyor?
 
Teknik fonksiyon mülakatı hakkında bilgi verme şansınız var mı acaba? Sorulan sorular nasıldı teknik bir soru var mıydı?
2 insan kaynakları 2 yönetici vardı. Genel olarak sohbet havasında geçti. Benim yetkinliklerim, gelecek planlarım, kötü özelliklerim, ingilizce gibi konular vardı. Teknik olarak uçaklar ile ilgili birkaç soru sordular. Başarılar.
 
  • Like
Tepkiler: ucakci
Arkadaşlar merhaba sağlık kuruluna giden varsa bilgilendirebilir mi? Hastanede doktor akciğer grafisi için enabızda var dedi , elden belge vermedi. Thy sağlık kurulunda grafi nasıl kabul ediliyor?
mailde “İkinci maddede yazılan tetkik/tahliller Resmi Sağlık Kurulundan alındığında E-Nabız çıktısı olarak kabul edilecektir.” yazıyor, özel hastaneden değil devletten aldıysan e nabızdan çıkartabilirsin.
 
Merhaba arkadaşlar teklif alan herkesi tebrik ederim. Inovasyon fonksiyonunda kurul mülakatına giren/teklif alan var mı acaba? Bir de mülakatta insan kaynaklarından başka birimden insanlar var mıydı? Kariyerimi anlatırken biraz teknik konuşmam gerekti fakat sadece insan kaynakları olduğu için işe alımda sıkıntı yaratıp yaratmayacağını merak ediyorum. Ayrıca kurul mülakatım 20dk civarında sürmüştür. Bu şekilde bir deneyim yaşayan var mı?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.