Anladığım kadarıyla ben de dahil olmak üzere olumlu veya olumsuz dönüş alamayan birçok aday bulunuyor. Umarım departmanlara göre kategorize edilmiş bir teklif gönderilme durumu söz konusudur. Çünkü bu durum sonucumun olumsuz olduğunu da düşündürmeye başladı fazlasıyla..
Siz hangi departmana başvurmuştunuz
 
Arkadaşlar ben artık iş tekliflerinin gönderildiğini düşünüyorum olumsuz olma ihtimali düşük bence umarım hepimize yarın iş teklifi gelecek zaten az kişi kaldığını düşünüyorum bekleyen
Sevgili gofrettyy, kusura bakma kafam yoğun olduğu için de anlamamış olabilirim. Bahsettiğin şey bugün az kişiye kabul gönderildiği, asıl iş tekliflerinin yarın geleceği mi?
 
Arkadaşlar ben artık iş tekliflerinin gönderildiğini düşünüyorum olumsuz olma ihtimali düşük bence umarım hepimize yarın iş teklifi gelecek zaten az kişi kaldığını düşünüyorum bekleyen
Bu arada olumsuz dönüş alan olmuş mu kurul sonrası acaba ben hiç kimse herhangi bir dönüş almadı diye düşünüyordum. Umarım yarın herkes mutlu sonuç alır.
 
Sevgili gofrettyy, kusura bakma kafam yoğun olduğu için de anlamamış olabilirim. Bahsettiğin şey bugün az kişiye kabul gönderildiği, asıl iş tekliflerinin yarın geleceği mi?
Kesin bir bilgim yok ama bizim gibi mail bekleyen az kişi kaldı ve bekleyen kişilerin departmanları teklif gönderilenlerden farklı bence bizim tekliflerimizde yarın gelecek diye umuyorum. Olumsuz dönüş olmayacağını düşünmek istiyorum 2 aydır bekliyoruz umarım hepimiz iş tekliflerini yarın alırız
 
Bu arada olumsuz dönüş alan olmuş mu kurul sonrası acaba ben hiç kimse herhangi bir dönüş almadı diye düşünüyordum. Umarım yarın herkes mutlu sonuç alır.
olumsuz dönüş alanlar vardı belge güncelleme mailinden sonra yine bu forumda açılmış olan bir başlığa biri belge güncelleme maili aldığını belgeleri gönderdikten sonrada olumsuz maili aldığını söylemişti düşündüğümüz gibi olumsuz mailler olumlulardan sonra gönderilmiyor olabilir
 
olumsuz dönüş alanlar vardı belge güncelleme mailinden sonra yine bu forumda açılmış olan bir başlığa biri belge güncelleme maili aldığını belgeleri gönderdikten sonrada olumsuz maili aldığını söylemişti düşündüğümüz gibi olumsuz mailler olumlulardan sonra gönderilmiyor olabilir
umarım dediğiniz gibidir 🙏🏼 ve bu kadar bekledikten sonra olumsuz dönüş almayız
 
Kesin bir bilgim yok ama bizim gibi mail bekleyen az kişi kaldı ve bekleyen kişilerin departmanları teklif gönderilenlerden farklı bence bizim tekliflerimizde yarın gelecek diye umuyorum. Olumsuz dönüş olmayacağını düşünmek istiyorum 2 aydır bekliyoruz umarım hepimiz iş tekliflerini yarın alırız
Kendi açımdan ben marka ve müşteri seçmiştim fakat hiçbir mail almadım fakat marka ve müşteri seçip teklif alan oldu.
 
Kendi açımdan ben marka ve müşteri seçmiştim fakat hiçbir mail almadım fakat marka ve müşteri seçip teklif alan oldu.
Şunu düşündüm fonksiyonun altında bir sürü başkanlık var. Belki başkanlıklara göre teklif de gitmiş olabilir.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.