Selamlar arkadaşlarım, bana da marka ve müşteri için geldi teklif. Hepimize şimdiden hayırlı olsun, güzel haberler alalım. Sevgiler.
Görüşmenizi de marka ve müşteri üzerinden mi gerçekleştirmiştiniz çünkü ben de marka ve müşteri seçmiştim fakat farklı bir iş sunulmuştu?
 
Görüşmenizi de marka ve müşteri üzerinden mi gerçekleştirmiştiniz çünkü ben de marka ve müşteri seçmiştim fakat farklı bir iş sunulmuştu?
Evet marka ve müşteri seçmiştim o şekilde ilerledi, teklifi de yine aynı fonksiyon içerisinden aldım. CV’mize ve ihtiyaçlarına göre ilerleyen bir süreç bu sanırsam.
 
Arkadaşlar maaş hakkında bilgisi olan var mı gerçekten beklediğiniz gibi mi maaş konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
 
Arkadaşlar selamlar olumsuz dönüş alan var mı ? teklif gelenlerde ise inovasyon bölümünden teklif gelen var mı ?
 
Arkadaşlar yarın da bekleyelim belki toplu bir mail olmamıştır. Departmanların kesinleştirmelerine göre de atmış olabilirler. Zaten son gün yarın
 
Anladığım kadarıyla ben de dahil olmak üzere olumlu veya olumsuz dönüş alamayan birçok aday bulunuyor. Umarım departmanlara göre kategorize edilmiş bir teklif gönderilme durumu söz konusudur. Çünkü bu durum sonucumun olumsuz olduğunu da düşündürmeye başladı fazlasıyla..
 
Anladığım kadarıyla ben de dahil olmak üzere olumlu veya olumsuz dönüş alamayan birçok aday bulunuyor. Umarım departmanlara göre kategorize edilmiş bir teklif gönderilme durumu söz konusudur. Çünkü bu durum sonucumun olumsuz olduğunu da düşündürmeye başladı fazlasıyla..
Elif ben de öyle düşünüyorum ama çevremde kurula girmiş ve çok nitelikli insanların da cevap/teklif alamadığını öğrendim o yüzden acaba diyorum. Bir sürü aşamadan çıktık en son belgeleri güncelledik bu kadar ay belirsizlik içinde bir umuda tutunup bekledik bu süreçten sonra da olumsuz olması tamamen zaman kaybı..
 
  • Like
Tepkiler: uçanmum
Teklif alan arkadaşlar acaba maaşla ilgili bir ipucu verebilir mi? Tabiki net rakamı söylemezsiniz ancak bir mühendisin aldığı teklifi bir aralık vererek söylerseniz sevinirim.
 
Elif ben de öyle düşünüyorum ama çevremde kurula girmiş ve çok nitelikli insanların da cevap/teklif alamadığını öğrendim o yüzden acaba diyorum. Bir sürü aşamadan çıktık en son belgeleri güncelledik bu kadar ay belirsizlik içinde bir umuda tutunup bekledik bu süreçten sonra da olumsuz olması tamamen zaman kaybı..
Kesinlikle ben de senin gibi hissediyorum şu anda aylardır tek umudum olumlu sonuç alabilmekti fakat hala bir belirsizlik söz konusu. Bu durum hepimizi fazlasıyla yorup yıprattı. Net bir sonuç görmeden moral bozmak da doğru değil bi taraftan da. Güzel haberler alırız umarım
 
  • Like
Tepkiler: uçanmum
Elif ben de öyle düşünüyorum ama çevremde kurula girmiş ve çok nitelikli insanların da cevap/teklif alamadığını öğrendim o yüzden acaba diyorum. Bir sürü aşamadan çıktık en son belgeleri güncelledik bu kadar ay belirsizlik içinde bir umuda tutunup bekledik bu süreçten sonra da olumsuz olması tamamen zaman kaybı..
Arkadaşlar ben artık iş tekliflerinin gönderildiğini düşünüyorum olumsuz olma ihtimali düşük bence umarım hepimize yarın iş teklifi gelecek zaten az kişi kaldığını düşünüyorum bekleyen
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.