Finans başkanlığından teklif alan var mı acaba? Ya da herhangi bir departmandan direkt olumsuz yanıt alan? Teklif gelmeyenler olarak yedek ya da olumsuz olarak düşünebilir miyiz kendimizi?
 
Arkadaşlar üniversite özel ilke normal take-off jr'ın farklı zamanlı ilerlemesinin sebebi nedir? Bir de acaba take off jr ve üniv özellerin kontenjanı ayrı ayrı mıdır
 
Arkadaşlar merhaba teklif alan herkesi çok tebrik ediyorum. Maaş sizi tatmin etti mi acaba? Bir de mülakatta seçtiğiniz fonksiyondan mı teklif aldınız yoksa farklı mıdır? Inovasyondan teklif alan var mıdır?
 
take off sr başlığında hiçbir şekilde mail almayan sorduğunda sürecimiz hala devam ediyor demişler yani galiba akşama doğru veya yarın da mail gelebilir toplu mail atılmamış anladığım kadarıyla
 
Arkadaşlar merhaba teklif alan herkesi çok tebrik ediyorum. Maaş sizi tatmin etti mi acaba? Bir de mülakatta seçtiğiniz fonksiyondan mı teklif aldınız yoksa farklı mıdır? Inovasyondan teklif alan var mıdır?
olumlu mu dönüş aldınız?
 
take off sr başlığında hiçbir şekilde mail almayan sorduğunda sürecimiz hala devam ediyor demişler yani galiba akşama doğru veya yarın da mail gelebilir toplu mail atılmamış anladığım kadarıyla
Teklifi reddedenler olursa yedekleri devreye sokacakları için de öyle demiş olabilirler. Emin olamadım. Mail gelen arkadaşlar teklife cevap için ne kadar süre verildi sizlere?
 
merhaba arkadaşlar, satış ve gelir yönetiminden teklif alan var mı? ya da yukarıda yazan arkadaşlardan sonra teklif alan var mı?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.