Olumlu ya da olumsuz haber alan en az 1 kişi bile olsa haber verirdi diye düşünüyorum en azından öyle umuyorumacaba forumdan hiçbirimize mi olumlu dönülmedi ve bizim haberimiz yok hahahaha. Şaka bir yana olumlu önce gönderilip sonra olumsuz geldiği için mail almayanlar için olumlu arkadaşlardan öğrenme olacak.