Bende marka ve müşteriye girdim. Size birimden hangi alandan geldiler? Bana iletişim alanından.
Marka ve müşteri seçip hangi bölümde çalışmak istediğimizi söyleyebiliyor muyuz? atıyorum ben reklam gibi şeylerdense başka bir tarz iş istiyorum desem. Yine de kendi atadıkları bölümden insanlarla görüşüp o bölümde mi işe girmek zorundayız?
 
Marka ve müşteri seçip hangi bölümde çalışmak istediğimizi söyleyebiliyor muyuz? atıyorum ben reklam gibi şeylerdense başka bir tarz iş istiyorum desem. Yine de kendi atadıkları bölümden insanlarla görüşüp o bölümde mi işe girmek zorundayız?
Evet genelde sizi uygun gördükleri birimde değerlendiriyorlar.
 
Evet genelde sizi uygun gördükleri birimde değerlendiriyorlar.
Yani görüşme öncesi marka ve müşteride hangi kolda, başkanlıkta çalışmak istediğimi söyleyip ona göre ilgili kişilerle mi görüşüyorum? Çünkü eğer tercih etmeyeceğim bölümden yetkililerle görüşürsem biraz mantıksız olur. Marka ve müşteri geniş bir fonksiyon
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.