Hiç zorlanmadım gerçekten baya basitti anlamıyorum yani Tgs sınavı aşırı zordu ondan geçtim fugo kolaydı dönüş yapmadılar 9 yıl tecrübem de var neyse hayırlısı olsun ya sizin nasıl geçmişti
Var mı dönüşşşHiç zorlanmadım gerçekten baya basitti anlamıyorum yani Tgs sınavı aşırı zordu ondan geçtim fugo kolaydı dönüş yapmadılar 9 yıl tecrübem de var neyse hayırlısı olsun ya sizin nasıl geçmişti