İnan ki ben de anlamadım TGS sınavına girdim çok zordu geçemeyeceğimi dedim geçtim kurul a bile girdim bu sınava kolay dedim geçemedim ama tabii ki de moralimi bozup kendimi üzmüyorum çünkü ben yaptığım şeylerden eminim büyük ihtimalle kim ne kadar doğru yaptı ona önem veriyor olabilirler
tgs gerçekten çok çok zordu ve bambaşka bir seviyeydi. onu geçtiyseniz kendinizden şüphe etmeyinİnan ki ben de anlamadım TGS sınavına girdim çok zordu geçemeyeceğimi dedim geçtim kurul a bile girdim bu sınava kolay dedim geçemedim ama tabii ki de moralimi bozup kendimi üzmüyorum çünkü ben yaptığım şeylerden eminim büyük ihtimalle kim ne kadar doğru yaptı ona önem veriyor olabilirler