Pozisyon veya İlan Adı
yhm
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
İnan ki ben de anlamadım TGS sınavına girdim çok zordu geçemeyeceğimi dedim geçtim kurul a bile girdim bu sınava kolay dedim geçemedim ama tabii ki de moralimi bozup kendimi üzmüyorum çünkü ben yaptığım şeylerden eminim büyük ihtimalle kim ne kadar doğru yaptı ona önem veriyor olabilirler
İnan ki ben de anlamadım TGS sınavına girdim çok zordu geçemeyeceğimi dedim geçtim kurul a bile girdim bu sınava kolay dedim geçemedim ama tabii ki de moralimi bozup kendimi üzmüyorum çünkü ben yaptığım şeylerden eminim büyük ihtimalle kim ne kadar doğru yaptı ona önem veriyor olabilirler
tgs gerçekten çok çok zordu ve bambaşka bir seviyeydi. onu geçtiyseniz kendinizden şüphe etmeyin 🙏 burada sistem bence farklı işliyor olabilir full ya da ona yakın çekenler sürece dahil oluyor olabilir çünkü eleyici değildi sınav, canınızı sıkmayın. zaten tgs de olumsuz mesajlar bitmiş olumlular bekleniyor diye biliyorum
 
tgs gerçekten çok çok zordu ve bambaşka bir seviyeydi. onu geçtiyseniz kendinizden şüphe etmeyin 🙏 burada sistem bence farklı işliyor olabilir full ya da ona yakın çekenler sürece dahil oluyor olabilir çünkü eleyici değildi sınav, canınızı sıkmayın. zaten tgs de olumsuz mesajlar bitmiş olumlular bekleniyor diye biliyorum
Çok teşekkür ederim hayırlısı olsun hakkınızda 🙏🙏
 
  • Like
Tepkiler: intoaviation
Valla şaşırdım sizi aramamalarına bu sınavda neye bakıyorlar anlamış değilim tahminim herhalde 25 üstü doğru yapanlar mı arandı sadece nedir anlam veremiyorum.
Nasippp gerçekten nasipten öte yol yok ben sektörde planımı değiştirmiştim zaten yine havacılık istiyorum ama garanti olsun istiyorum böyle bir imkan da sadece devlette var. Umarım herkes için hayırlı olan neyse o olur ama inanın ki sektörün içine girince bu paralara yapılacak işler değil. Mülakata girdikten sonra da olmayacak olanlar var gerçekten üzmeyin kendinizi değmez. Özellikle de 6 ay sonra ne olacağınız belli olmayan bir iş için üzülmeyin umarım anlatmak istediğimi anlayabilmişsinizdir. Dönüş almamanız veya olumsuz dönüş almanız her zaman sizin eksikliğinizden kaynaklanan bir durum değildir aksine kendinizi geliştirmek için de güzel bir fırsattır.
 
Valla şaşırdım sizi aramamalarına bu sınavda neye bakıyorlar anlamış değilim tahminim herhalde 25 üstü doğru yapanlar mı arandı sadece nedir anlam veremiyorum.
Yani gerçekten emindim sınavımdan sınavdan çıktığım andan beri diyorum eleyici bir sınav değildi kolay olduğu için herkes yaptı belki de mülakat için belirli bir kotaları vardı yapmamıza rağmen çok kişi olduğu için giremedik şans yani hayırlısı olsun hakkımızda
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.