Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
1 Tem 2025
34
9
5
Meslek
Kabin
Arkadaşlar öncelikle buradan çok bilgi edindim hepinize teşekkürler, ben sağlık sürecinden elendim herhangi bir şey söylemediler neden elendiğimle ilgili
2019da 4 ay kadar düşük dozda antidepresan kullanmıştım, bu tanıyı güncelletme durumum mevcut mu? Nasıl yapabilirim bilgisi olan var mı sınav dönemimde rahat uyumak için doktora gittim anksiyete bozukluğu tanımlanmamış yazıyordu. Durumbildirir tek hekim raporu da aldım mülakata giderken doktor bakmadı bile.
 
  • Like
Tepkiler: gunes
Mükerrer olmasından elenmişsinizdir. Tek seferli muayenelerde tanı olsa bile kabul şansı oluyor ama siz 4 ay tedavi olduğunuzu söylüyorsunuz. Tanıyı sildirebilirsiniz, doktor ve il sağlık ile görüşüp ama ilaçları satın aldığınıza dair döküm verilerini sildirmek ne yazık ki mümkün değil.
 
Mükerrer olmasından elenmişsinizdir. Tek seferli muayenelerde tanı olsa bile kabul şansı oluyor ama siz 4 ay tedavi olduğunuzu söylüyorsunuz. Tanıyı sildirebilirsiniz, doktor ve il sağlık ile görüşüp ama ilaçları satın aldığınıza dair döküm verilerini sildirmek ne yazık ki mümkün değil.
merhaba,bu durum sadece psikolojik tedaviler için mi geçerlidir,benim yara izimle ilgili ilaç tedavım vardı 4 yıl önce ve 2 yıldan fazlaydı,istenmeyen hastalıklar listesinde plmayan bir durum ama engel midir tahminiz var ise paylaşır mısınız🙏🏻
 
Mükerrer olmasından elenmişsinizdir. Tek seferli muayenelerde tanı olsa bile kabul şansı oluyor ama siz 4 ay tedavi olduğunuzu söylüyorsunuz. Tanıyı sildirebilirsiniz, doktor ve il sağlık ile görüşüp ama ilaçları satın aldığınıza dair döküm verilerini sildirmek ne yazık ki mümkün değil.
ya zaten bi ilacının etkisini göstermesi için bu tarz ilaçlarda 6 ayda dönüt veriyor bunu söyleyen kişi de prof doktorum yani bomboş elenme sebebi
 
  • Like
Tepkiler: Farmerbxx0
maalesef bu konuda bir bilgim yok..yanlış yönlendirmek istemem
 
‘Bomboş elenme sebebi’ derken sa
‘Bomboş elenme sebebi’ derken sağlık şartlarında psikiyatrik tanı ve tedavi geçmişi olan adaylar zaten istenmiyor açık ve net bir kural olduğu için de bomboş elenme sebebi değib

‘Bomboş elenme sebebi’ derken sağlık şartlarında psikiyatrik tanı ve tedavi geçmişi olan adaylar zaten istenmiyor açık ve net bir kural olduğu için de bomboş elenme sebebi değil
Son 3 yılda antidepresan kullanımı ya da psikoterapi almış, geçmişinde süresi farketmeksizin psikiyatrik hastalık tanılı hastane yatışı olan adayların işe girişi uygundeğildir..
açıklamasında yazan şey bu
 
‘Bomboş elenme sebebi’ derken sağlık şartlarında psikiyatrik tanı ve tedavi geçmişi olan adaylar zaten istenmiyor açık ve net bir kural olduğu için de bomboş elenme sebebi

‘Bomboş elenme sebebi’ derken sağlık şartlarında psikiyatrik tanı ve tedavi geçmişi olan adaylar zaten istenmiyor açık ve net bir kural olduğu için de bomboş elenme sebebi değil
Bomboş sebeplerle aday eliyorlar aynen öyle.. THY'nin doktorları en ufak birseyde imza atmaya ödleri kopuyo maddi manevi mağdur ettikleri insanlar buradan Amerika'ya yol olur
 
  • Like
Tepkiler: Ms23
Bomboş sebeplerle aday eliyorlar aynen öyle.. THY'nin doktorları en ufak birseyde imza atmaya ödleri kopuyo maddi manevi mağdur ettikleri insanlar buradan Amerika'ya yol olur
Doğru bu tarz elenmeler çok oluyor hem Cadet hem kabin de ancak bu durum özelinde benim düşüncem bu değil. Olmayan bir tanı kullanılmayan bir ilaç için yapılmamış (detay bilmemekle ve burada okuduğum kadarıyla)
 
Doğru bu tarz elenmeler çok oluyor hem Cadet hem kabin de ancak bu durum özelinde benim düşüncem bu değil. Olmayan bir tanı kullanılmayan bir ilaç için yapılmamış (detay bilmemekle ve burada okuduğum kadarıyla)
Umarım yolunuz açık olur THY çok katı ve acımasız NASA bile astronot seçerken bu kadar katı değildir ne de olsa çok aday var THY için..kıytırık sebepler için bir adayın üstünu çizmiş ne ki..maddi manevi mağdur edilmiş o kadar emek çer çöp olmuş..şu bi gerçek ki bu işin tek bir kuralı olmalı ve THY'nin bir sebeple sağlıktan eledigi adayı diğer hava yolları kabul ediyorsa bu saçmalıktır ne de olsa THY babalarının malları ister eler ister kabul ederler bayrak taşıyıcı milli havayolu kendi ülkesinin vatandaşına acimasizligin son noktasını tecrübe ettiriyor evet birşey buluyorlar ve eliyorlar ama absürt bir sebeplede bu kadar yol katetmis iyi bir adayi elemesinler yazıktır dicemde kim anlicak
 
  • Like
Tepkiler: Ms23 ve kcrew

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.