Arkadaşlar öncelikle buradan çok bilgi edindim hepinize teşekkürler, ben sağlık sürecinden elendim herhangi bir şey söylemediler neden elendiğimle ilgili
2019da 4 ay kadar düşük dozda antidepresan kullanmıştım, bu tanıyı güncelletme durumum mevcut mu? Nasıl yapabilirim bilgisi olan var mı sınav dönemimde rahat uyumak için doktora gittim anksiyete bozukluğu tanımlanmamış yazıyordu. Durumbildirir tek hekim raporu da aldım mülakata giderken doktor bakmadı bile.
2019da 4 ay kadar düşük dozda antidepresan kullanmıştım, bu tanıyı güncelletme durumum mevcut mu? Nasıl yapabilirim bilgisi olan var mı sınav dönemimde rahat uyumak için doktora gittim anksiyete bozukluğu tanımlanmamış yazıyordu. Durumbildirir tek hekim raporu da aldım mülakata giderken doktor bakmadı bile.
