İlan açılmasını dört gözle bekleyen cadet avcıları hepinize selamlar.
Ben de sizin gibi ilan bekliyorum. Sıfırdan başlayacağım. Sayısal konulara karşı inanılmaz önyargım ve korkum var. Uluslararası ilişkiler mezunuyum. Bölümümle alakalı olmadığı için endişelere sahibim.
mat ve fizik için sıfırım diyebilirim. Giren-çıkan kalana geçen kim varsa sınav hakkında dönüt-tavsiye ve görüş yazabilir mi.
sizce çok mu zordu. Yorumlarda buluşalım
Ben de sizin gibi ilan bekliyorum. Sıfırdan başlayacağım. Sayısal konulara karşı inanılmaz önyargım ve korkum var. Uluslararası ilişkiler mezunuyum. Bölümümle alakalı olmadığı için endişelere sahibim.
mat ve fizik için sıfırım diyebilirim. Giren-çıkan kalana geçen kim varsa sınav hakkında dönüt-tavsiye ve görüş yazabilir mi.
sizce çok mu zordu. Yorumlarda buluşalım