Sivilceden ve reflüden dolayı bir kaç kez doktora gitmiştim bununla alakalı sorular sordu doktor bey açıkladım. Ardından vücudumu muayene etti sonra raporunu yazdı gönderdi. Kendisi açısından bir problem olmadığını ama kararı kendisinin vermediğini sadece rapor yazıp gönderdiğini söyledi. Sonuç sana mail olarak gelir dedi.E nabizinizda tani vs yoktu o zaman