referansınız dan bilgi alabildiniz mi yeni başlayanlar olmuş mu ? orada çalıştığı için bilgisi vardır diye düşünüyorum
Onun çalıştığı bölüm de yok . Ama Nisan' ayında mülakat girenlere dönüş yapılmış olumlu veya olumsuz. Zaten bir arkadaş da burda paylaşım yapmış. Bir hikaye konu başlıklı TSS den olumlu cevap geldiğini ancak TGS de olduğunu ve geçiş yapamadığını
 
Mülakata gireli 3 ay dolmasına 5 gün kaldı ve dördüncü aya giriyoruz bu hafta, hala bir haber gelmedi.
 
Bu gidişle 2025 de gelir, koca 4 aya girdik pek bir anlamı kalmadı
işin ilginç tarafı 30 mayıs ta kargo için görüşmeye gidenler olumsuz dönüş almışlar.. biz 9 mayıs ta görüşmeye gitmemize rağmen bizi unuttular heralde ne olumlu ne olumsuz hiç bir dönüş olmadı.. yani 25 30 mayıs ta gidenler dönüş alıyor da onlar dan 15 20 gün önce görüşmeye gitmemize rağmen biz neden dönüş alamıyoruz anlamıyorum.. mezuniyetim de üniversite.. yüksek lisans falan mı istiyorlar anlamadım.
 
işin ilginç tarafı 30 mayıs ta kargo için görüşmeye gidenler olumsuz dönüş almışlar.. biz 9 mayıs ta görüşmeye gitmemize rağmen bizi unuttular heralde ne olumlu ne olumsuz hiç bir dönüş olmadı.. yani 25 30 mayıs ta gidenler dönüş alıyor da onlar dan 15 20 gün önce görüşmeye gitmemize rağmen biz neden dönüş alamıyoruz anlamıyorum.. mezuniyetim de üniversite.. yüksek lisans falan mı istiyorlar anlamadım.
Hevesim kaçtı valla heves filan diye bişey kalmadı. 7 yıllık tecrübem ile güçlü referansım ile gittim ben oraya. Onlar hala kariyer deki CV bakıyor.
 
  • Like
Tepkiler: Saruman96
doğru söylüyorsun.. yazıyoruz bilgi de vermiyorlar görüldü atıyorlar
Beklememek gerekir. Çünkü onlar boşluk olunca ve elemana ihtiyaç duyduğun da çağırır. Süre onlar için önemli değil 4 ay da olur 9 ayda onun için başka iş bakıp çalışmak gerekir. Onları evde beklemek büyük hatadır. Bilgin olsun
 
  • Like
Tepkiler: Saruman96
Beklememek gerekir. Çünkü onlar boşluk olunca ve elemana ihtiyaç duyduğun da çağırır. Süre onlar için önemli değil 4 ay da olur 9 ayda onun için başka iş bakıp çalışmak gerekir. Onları evde beklemek büyük hatadır. Bilgin olsun
şimdi yeni bir işe başlarız.. sonra hemen dönüş yaparlar başladığımız işten de çıkmamız gerekir.. bu da bir sorun..
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.