Benim anlamadığım neye göre olumsuz genel yetenekten 20 üzeri yaptım ingilizcemde çok kötğ değildi a1 isteniyordu zaten demek ki b1 istiyorlarmış😃
En az A1 yazmışlar ama sınav seviye belirleme sınavı gibiydi tahminimce sınavdan B1-A2-A1 seviyesi olarak sıraladılar B1 varken A1 almazlar diye tahmin ediyorum mantıken ama ben hiçbir şey anlamaıdm tamamen tahmin usulü konuşuyorum
 
En az A1 yazmışlar ama sınav seviye belirleme sınavı gibiydi tahminimce sınavdan B1-A2-A1 seviyesi olarak sıraladılar B1 varken A1 almazlar diye tahmin ediyorum mantıken ama ben hiçbir şey anlamaıdm tamamen tahmin usulü konuşuyorum
Madem öyleyse ilana b1 yazsınlar😄 a1 yazmışlar ama a1 seviyesindeki insanıda değerlendirmeye almaları gerekiyor diye düşünüyorum değişik bir sistem
 
Madem öyleyse ilana b1 yazsınlar😄 a1 yazmışlar ama a1 seviyesindeki insanıda değerlendirmeye almaları gerekiyor diye düşünüyorum değişik bir sistem
Hakkımızda hayırlısı inşallah ben daha mail bile almadım olumsuz da bile bilmiyorum bir kaç gün bekleyip en kötü ihtimalle mail atıcam ama tabi cevap veren olur mu bilemiyorum
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.