Ben bugün dönüş olur diye bekliyordum ama banada gelmedi.yarını bekleyecez artık.daha önceki alımda 2 hafta sonra cevap gelmişti.
 
Ben bugün dönüş olur diye bekliyordum ama banada gelmedi.yarını bekleyecez artık.daha önceki alımda 2 hafta sonra cevap gelmişti.
Acaba olumsuzlara geri dönüş oldu mu hocam ya da olumlu olumsuz karışık mı atıyorlar bir bilginiz var mı
 
Acaba olumsuzlara geri dönüş oldu mu hocam ya da olumlu olumsuz karışık mı atıyorlar bir bilginiz var mı
Bu konuda bir bilgim yok.ama olumsuzda olsa mesaj gelecek buna eminim.çok fazla başvuran kişi var.ağustoda mülakata giren arkadaşlara halen cevapları bile gelmemiş.işler biraz yavaş ilerliyor anlayacağın.
 
Bu konuda bir bilgim yok.ama olumsuzda olsa mesaj gelecek buna eminim.çok fazla başvuran kişi var.ağustoda mülakata giren arkadaşlara halen cevapları bile gelmemiş.işler biraz yavaş ilerliyor anlayacağın.
O konuda bilgim var birim mülakatından geç mail geliyor bu girdiğimiz sınavda hala ses yok ? Sizin sınavınız nasıl geçti ?
 
O konuda bilgim var birim mülakatından geç mail geliyor bu girdiğimiz sınavda hala ses yok ? Sizin sınavınız nasıl geçti ?
Valla geçen seferki sınava göre iyi.özelliklede ingilizce konusunda.geçen sınav a2 istemişlerdi ama bence sınav b sınıfındaydı beni baya zorlamıştı.senin nasıl geçti ?
 
Valla geçen seferki sınava göre iyi.özelliklede ingilizce konusunda.geçen sınav a2 istemişlerdi ama bence sınav b sınıfındaydı beni baya zorlamıştı.senin nasıl geçti ?
Bu sınavda a1 istenmiş ama bence sınav b1 b2 aralığındaydı
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.