Haklısınız ama gerçekten o kadar ilk sırada yer alıp sağlık testine giren butun adayları aldılar mı hiç mi sağlıktan elenen olmadi hic mi emekli olan yok hicmi istifa eden yada is akdi fesi olan olmadi neyi bekliyorlar gerçekten bunaldım 5 sene bankada çalıştım sonra istifa ettim yaş 36 olacak seneye alım olursa en son 87 doğumlular alındı seneye 90 dogumlularmi diyecekler hicbisey belli değil 2 yildir bekliyorum hizmet sektörü deneyimim 15 yılın üstünde ingilizcen yok dediler 1 yılda hergun 8 9 Saat maruz kalarak öğrendim birikimimi harcadım ocaktan önce çağırmazlar ise ne yapacağımı bilmiyorum