Hayır, kabin alımını bekliyorum. Ancak şirketin istihdam politikası genelde benzer ilerlediği için bir departmanda alım açılınca, diğer departmanlarda istihdam için bütçe ayrıldığına işaret ediyor. Bu yüzden böyle bir alım olsaydı kabin, kokpit ve operasyon tarafında da yakın zamanda ilan gelebileceğine işaret edebilirdi. Ama maalesef sadece ücretli bir eğitim programıymış ve eğitim bitiminde istihdam yokmuş. Görünen o ki belirsiz bir süre daha aynı bekleyiş devam edecek bizler için..alım derken dispacer içinmi diyosunuz