Pozisyon veya İlan Adı
kabin memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
alım derken dispacer içinmi diyosunuz
Hayır, kabin alımını bekliyorum. Ancak şirketin istihdam politikası genelde benzer ilerlediği için bir departmanda alım açılınca, diğer departmanlarda istihdam için bütçe ayrıldığına işaret ediyor. Bu yüzden böyle bir alım olsaydı kabin, kokpit ve operasyon tarafında da yakın zamanda ilan gelebileceğine işaret edebilirdi. Ama maalesef sadece ücretli bir eğitim programıymış ve eğitim bitiminde istihdam yokmuş. Görünen o ki belirsiz bir süre daha aynı bekleyiş devam edecek bizler için.. 🙏🏻🥹
 
  • Like
Tepkiler: chucktesta
Bi arkadaşım geri dönüş aldı Dispatcher için fakst bu tamamen eğitim ve staj gibi gözüküyor işe alım değil gibi mailden onu anladım
 
Hayır, kabin alımını bekliyorum. Ancak şirketin istihdam politikası genelde benzer ilerlediği için bir departmanda alım açılınca, diğer departmanlarda istihdam için bütçe ayrıldığına işaret ediyor. Bu yüzden böyle bir alım olsaydı kabin, kokpit ve operasyon tarafında da yakın zamanda ilan gelebileceğine işaret edebilirdi. Ama maalesef sadece ücretli bir eğitim programıymış ve eğitim bitiminde istihdam yokmuş. Görünen o ki belirsiz bir süre daha aynı bekleyiş devam edecek bizler için.. 🙏🏻🥹
allahtan yedekteyiz bi umut bekliyoz işte
 
  • Like
Tepkiler: sunny
Evet bi umut bekliyoruz ocak ayından beri okadar olumduz durumlar oldu ama aksini düşündürücrk bi durum olmadı en azından ve hala devam ediyor süreç ama tabi ki nezaman olucağı hiç belli değil ön göremiyorum artık
thy çalışanların çoğu sorduğum zaman pandemide bile yedektekileri mağdur etmedi umarım bizde mağdur olmayız
 
thy çalışanların çoğu sorduğum zaman pandemide bile yedektekileri mağdur etmedi umarım bizde mağdur olmayız
Sizce kaç kişiyizdir yedekte? Bir de bu cadet iptal oldu ya onlara giden mail bize gelenle aynı mı? Süreç durduruldu ama iletişime geçeceğiz gibi mi gitti onlara da?
 
Sizce kaç kişiyizdir yedekte? Bir de bu cadet iptal oldu ya onlara giden mail bize gelenle aynı mı? Süreç durduruldu ama iletişime geçeceğiz gibi mi gitti onlara da?
kimisine girdikleri sürecin olumlu olumsuz cevabı geldi, her aşamasının geçerlilik süresi farklıymış cadet için ona göre devam edilecekmiş süreçlerine bizimki gibi değil yani
 
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.