Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Arkadaşlar merhaba, işe giriş muayenesine giderken kılık kıyafete dikkat etmek gerekir mi ? Bu aşamaya gelmiş arkadaşlar bilgi verebilirse çok sevinirim. Ayrıca istenen aşı kartları veya belgelerine (kkk aşıları ) ulaşamayan arkadaşlar yeniden aşı mı olacak ?
 
Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.

- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.

-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.

-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.

- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.

- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.

Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
Merhaba size 7 numaralı doktormu baktı? Banada aynı tetkikler uygulandı kağıt koyma gibi ancak belirttiğiniz üzere stresten insanların elleri titreyebiliyor ve pek yardımcı olmadı bu konuda doktor bana. Heyete rapor etti. Enabızda herhangı tremor ıle alakalı bır tanı bulunmamakta. Size dönüş oldumu
 
Merhaba size 7 numaralı doktormu baktı? Banada aynı tetkikler uygulandı kağıt koyma gibi ancak belirttiğiniz üzere stresten insanların elleri titreyebiliyor ve pek yardımcı olmadı bu konuda doktor bana. Heyete rapor etti. Enabızda herhangı tremor ıle alakalı bır tanı bulunmamakta. Size dönüş oldumu
Elinin ne kadar titrediği önemli. Kriterleri titreme seviyesi. Bende 7 numaralı doktorda girmiştim ön değerlendirme aşamasında. Benden geçtim sağlık raporumu bile teslim ettim onun cevabını bekliyorum şu anda son aşamadayım.
 
Elinin ne kadar titrediği önemli. Kriterleri titreme seviyesi. Bende 7 numaralı doktorda girmiştim ön değerlendirme aşamasında. Benden geçtim sağlık raporumu bile teslim ettim onun cevabını bekliyorum şu anda son aşamadayım.
Elimin üzerindeki kağıt hafif oynadı ancak o gerginliğin verdiği bir durumdu. Gerekirse nörolojiden olumlu raporu alabileceğimi kendisine söyledim bana mail bekle dedi. Sonuçta enabızda tanı yok şiddetli olsaydı buzamana kadar sorun yaşar bir tedaviye giderdim diye düşünüyorum.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.