Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu

Ueshn

Üye
24 Haz 2025
34
21
5
Meslek
Kabin
Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.

- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.

-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.

-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.

- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.

- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.

Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
 
Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.

- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.

-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.

-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.

- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.

- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.

Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
Merhaba , ben 20 temmuz da ön sağlığa davet edilmiştim fakat gittiğimizde doktorların musait olmadığını sadece boy kilo ölçeceklerini söylediler. Boy kilo ölçümünü yeniden yapıp bize gidebilirsiniz 1 hafta sonra yeniden mail gelicek ön sağlık için geliceksiniz tekrardan dediler. Buraya kadar sorun yok fakat o gün orada tanıştığım diğer adaylardan aldığım habere göre ( 2kişi ) 3 gün içinde haber gelmiş onlara ve sağlık için tekrar davet edilmişler. Bana o günden beri mail gelmedi. Yaklaşık 30 gün oldu hala ön sağlık muayenesine davet edilmedim bir sorun mu var acaba bilmiyorum . Normal şartlarda süreçler hep uzun işliyor biliyorum ama o gün orada 1 hafta içinde haber verilecek denmesi kafamı kurcalıyor. Böyle bir durumla karşılaştın mı yada karşılaşan biri var mı çevrende ?
 
Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.

- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.

-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.

-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.

- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.

- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.

Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
29 Temmuz'da girdim yanlış yazmışım kusura bakmayın :)
 
Merhaba , ben 20 temmuz da ön sağlığa davet edilmiştim fakat gittiğimizde doktorların musait olmadığını sadece boy kilo ölçeceklerini söylediler. Boy kilo ölçümünü yeniden yapıp bize gidebilirsiniz 1 hafta sonra yeniden mail gelicek ön sağlık için geliceksiniz tekrardan dediler. Buraya kadar sorun yok fakat o gün orada tanıştığım diğer adaylardan aldığım habere göre ( 2kişi ) 3 gün içinde haber gelmiş onlara ve sağlık için tekrar davet edilmişler. Bana o günden beri mail gelmedi. Yaklaşık 30 gün oldu hala ön sağlık muayenesine davet edilmedim bir sorun mu var acaba bilmiyorum . Normal şartlarda süreçler hep uzun işliyor biliyorum ama o gün orada 1 hafta içinde haber verilecek denmesi kafamı kurcalıyor. Böyle bir durumla karşılaştın mı yada karşılaşan biri var mı çevrende ?
Seninle aynı durumdaydım hatta bende 20 sinde girdim o boy kilo ölçümüne. Ön muayene davetini 1 hafta kadar önce aldım ben. Süreç çok yavaş ilerliyor bildiğim kadarıyla mail almayan başka adaylarda var canını sıkma bence. Haber verirler muhakkak.
 
Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.

- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.

-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.

-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.

- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.

- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.

Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
Merhaba, aynı gün ön sağlık muayenesine girmişiz.

Benim sizden farklı olarak el titreme testi yapılmadı. Renk körlüğü testi yapıldı onun dışında oturduğum koltuktan hiç kalkmadım. Elimde bir kırık vardı 7 yıl öncesine ait. Ek tetkik ister diye tahmin ediyordum ancak gerek duymadı. Biraz üniversite ve kişisel hayat üzerine sohbet ettik. Aynı size söylediği gibi İK'dan haber bekleyeceksiniz dedi ve gönderdi. Benim muayene olduğum doktor da oldukça soğuktu. Poker face olarak tabir edebilirim. E-nabızımdan herhangi bir çıktı almaması, ek tetkik istememesi ve kurula sevk etmemesi sebebiyle bir sorun yokmuş gibi düşünsem de soğuk tavırlarından kaynaklı olumsuz da olma ihtimalini sürekli düşünüyorum. Umarım olumlu haber alırsınız.
 
  • Like
Tepkiler: Ueshn
Merhaba, aynı gün ön sağlık muayenesine girmişiz.

Benim sizden farklı olarak el titreme testi yapılmadı. Renk körlüğü testi yapıldı onun dışında oturduğum koltuktan hiç kalkmadım. Elimde bir kırık vardı 7 yıl öncesine ait. Ek tetkik ister diye tahmin ediyordum ancak gerek duymadı. Biraz üniversite ve kişisel hayat üzerine sohbet ettik. Aynı size söylediği gibi İK'dan haber bekleyeceksiniz dedi ve gönderdi. Benim muayene olduğum doktor da oldukça soğuktu. Poker face olarak tabir edebilirim. E-nabızımdan herhangi bir çıktı almaması, ek tetkik istememesi ve kurula sevk etmemesi sebebiyle bir sorun yokmuş gibi düşünsem de soğuk tavırlarından kaynaklı olumsuz da olma ihtimalini sürekli düşünüyorum. Umarım olumlu haber alırsınız.
Ben odaya girdiğimde iyi günler hocam dedim. Ona bile cevap alamadım. Siz sohbet etme fırsatı bulabilmişsiniz en azından o da güzel. Aynı düşünceler içerisindeyiz. Herhangi bir çıktı alınmadı ve ek tetkik istenmedi benden de aynı şekilde. Soğuk tavırlar insanın aklına sürekli olumsuz düşünceler getiriyor. Bekleyip göreceğiz umarım sizlerde olumlu haber alırsınız. Dönüşlerinizi lütfen paylaşın.
 
Merhabalar 29 temmuzda ön sağlığa girdim süreç aynıydı ik yönlendirdi onlarda mail gelicek şeklinde ifade etti .olumlu olumsuz kaç günde gelir merak ediyorum olumlu alanlara kaç gün içerisinde dönüş yapıldı ve kaç gün içerisinde sağlık raporu yaptırıp teslim edilmesi istenildi teşekkürler
 
Merhabalar 29 temmuzda ön sağlığa girdim süreç aynıydı ik yönlendirdi onlarda mail gelicek şeklinde ifade etti .olumlu olumsuz kaç günde gelir merak ediyorum olumlu alanlara kaç gün içerisinde dönüş yapıldı ve kaç gün içerisinde sağlık raporu yaptırıp teslim edilmesi istenildi teşekkürler
Merhaba, adayın durumuna göre bu süreç değişkenlik gösterir. Çok hızlı, 2-3 günde bile olumlu sonuç gelebilir. 20-25 günde de gelebilir.
 
  • Like
Tepkiler: Ueshn ve Boing777
Merhabalar 29 temmuzda ön sağlığa girdim süreç aynıydı ik yönlendirdi onlarda mail gelicek şeklinde ifade etti .olumlu olumsuz kaç günde gelir merak ediyorum olumlu alanlara kaç gün içerisinde dönüş yapıldı ve kaç gün içerisinde sağlık raporu yaptırıp teslim edilmesi istenildi teşekkürler. (Sizin bahsettiğiniz alım en son açılan thy alımı mi yoksa önceki mi
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.