Merhabalar.Ön muayene için gereken formu orda mi doldurunuz yoksa maille beraber mi geliyor?Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.
- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.
-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.
-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.
- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.
- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.
Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
Ön Muayene davet maili gelince mailin içinde geliyor form. Çıktı alıp dolduruyosunuz, muayeneye gittiğinizde sizden teslim alıyorlar. Mavi tükenmez kalem ile doldurmaya özen gösterin.Merhabalar.Ön muayene için gereken formu orda mi doldurunuz yoksa maille beraber mi geliyor?
Formu bizde olan hastalıklara göre mi dolduralım e nabız tanılarına göre mi dolduracağız. Bende iki tanı var temiz raporu aldım biri için diğeri de sehven yazılmış bi tanı onun sehven yazıldığına dair yazı da aldım temiz Ek tetkik raporu da aldım. Buna göre o hastalıklara eveti mi işaretleyeyim hayırı mı? @Skyrock @rsi @gunesÖn Muayene davet maili gelince mailin içinde geliyor form. Çıktı alıp dolduruyosunuz, muayeneye gittiğinizde sizden teslim alıyorlar. Mavi tükenmez kalem ile doldurmaya özen gösterin.
@Dante48Formu bizde olan hastalıklara göre mi dolduralım e nabız tanılarına göre mi dolduracağız. Bende iki tanı var temiz raporu aldım biri için diğeri de sehven yazılmış bi tanı onun sehven yazıldığına dair yazı da aldım temiz Ek tetkik raporu da aldım. Buna göre o hastalıklara eveti mi işaretleyeyim hayırı mı? @Skyrock @rsi @gunes
Listede olan ama e-nabızımda tanısı olmayan hiçbir hastalığı evet olarak işaretlemedim. En son sayfada bir alan var listedekiler haricinde olan hastalıklarınız diye, oraya e-nabızımda olan tanıları girdim (grip, akne şikayeti vs)Formu bizde olan hastalıklara göre mi dolduralım e nabız tanılarına göre mi dolduracağız. Bende iki tanı var temiz raporu aldım biri için diğeri de sehven yazılmış bi tanı onun sehven yazıldığına dair yazı da aldım temiz Ek tetkik raporu da aldım. Buna göre o hastalıklara eveti mi işaretleyeyim hayırı mı? @Skyrock @rsi @gunes
Form ile e-nabız verileri karşılaştırılacak dolayısıyla elinizde tetkikler olsa dahi e-nabızda ne varsa ona göre işaretleyin bence.Formu bizde olan hastalıklara göre mi dolduralım e nabız tanılarına göre mi dolduracağız. Bende iki tanı var temiz raporu aldım biri için diğeri de sehven yazılmış bi tanı onun sehven yazıldığına dair yazı da aldım temiz Ek tetkik raporu da aldım. Buna göre o hastalıklara eveti mi işaretleyeyim hayırı mı? @Skyrock @rsi @gunes
E nabızımdaki tanının temiz ek tetkik raporu alındı. Bir tane de sehven yazıldığına dair rapor ve ayrıca ek tetkikide temiz olan var. Ben o tanıya eveti mi işaretleyeyim hayırı mı onu anlayamadımListede olan ama e-nabızımda tanısı olmayan hiçbir hastalığı evet olarak işaretlemedim. En son sayfada bir alan var listedekiler haricinde olan hastalıklarınız diye, oraya e-nabızımda olan tanıları girdim (grip, akne şikayeti vs)
Anladım çok teşekkür ederimmForm ile e-nabız verileri karşılaştırılacak dolayısıyla elinizde tetkikler olsa dahi e-nabızda ne varsa ona göre işaretleyin bence.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.