Herkese selamlar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.
- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.
-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.
-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.
- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.
- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.
Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.
29 Ağustos tarihinde ön değerlendirme muayenesine girdim. Sürecimin nasıl ilerlerdiği hakkında diğer adaylarla bilgi paylaşımında bulunmak ve sizlerin de fikrini almak amacıyla nasıl ilerlediğini anlatmak isterim.
- Hemşireler tansiyonunuzu ölçüp doktorun odasına yönlendiriyor.
-Doktor e nabız sisteminize erişmek için telefon numaranıza bir sms gönderiyor ve gelen kodu söylediğinizde panelinize erişimi sağlanıyor.
-Detaylı bir şekilde tanılarınızı muayenelerinizi inceliyor. Formda doldurduğunuz bilgilere göre ek sorular sorabiliyor. (Ben gözlük kullanıyorum miyop ve astigmatım olduğunu işaretlemiştim formda ve miyop,astigamatım olduğunu doğrulamak için bir soru sordu.) Takıldığı kısımlar olursa bu inceleme esnasında size soular yöneltilebilir, bana yukarıda belirttiğim konu harici herhangi bir soru sormadı.
- Ellerinizi uzatmanızı istiyor, titreme olup olmadığına bakıyor. Ellerinizin üzerine bir kağıt koyup titreşimini de inceliyor. Az miktar titreme olursa korkmayın, belirli bir seviyenin üzerindeki titreşimler sorun oluyormuş, heyecandan dolayı biraz elleriniz titreyebilir.
- En son olarak renk körlüğü testi için bir kitapçıkları var, detaylı bir şekilde sayıları okumanızı, farklı renkteki baloncukları takip etmenizi istiyor.
Benim için aşamalar bu şekildeydi. İK'dan haber bekleyeceksin diyip gönderdi.
Olumlu veyahut olumsuz olabileceği hakkında bir yorumda bulunamıyorum çünkü benimle ilgilenen doktorun tavırları fazlasıyla soğuktu. Sizlerin fikrini merak etmekteyim. Sizce olumlu gelir mi ? Süreci de bilmeyen arkadaşlar için elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Teşekkür ediyorum cevaplayan herkese.
Umarım hepimizin gönlünce olur, saygılar.