En saçma kısmı da iki hafta önce bazı arkadaşlara olumsuz dönüş yapıp bizi bu kadar bekletip olumsuz dönmeleri zaman kaybından başka bir şey değildi.Olumlu dönüş alanları tebrik ediyorum.Olumsuz dönüş alan arkadaşlar da hiç canını sıkmasın sezon yeni başlıyor eminim ki karşımıza daha güzel fırsatlar çıkacaktır.