Pozisyon veya İlan Adı
Yolcu Hizmetleri Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
arkadaşlar ben şimdi ik aradım olumlu olanların hepsine döndük olumsuz olanlara da 2-3 gün içinde mail atacağız aranmadıysanız büyük ihtimalle olumsuzdur dedi herkese geçmiş olsun;(
 
Arkadaşlar benim için Fugo bitmiştir arasada aramasada bitti. Böyle bir işe alım olmaz, olamaz bu kadar kötü yönetilen işe alım süreci ilk defa görüyorum. Bazılarına olumlu bazılarına olumsuz dönüş yapabilen şirket hiç geri dönüş yapmayanlara farklı farklı yalanlar uyduruyor yok mail atılacakmış yok savaştan dolayı yok süreç devam ediyormuş berbat gerçekten... Hepinize gelecek kariyeriniz için başarılar diliyorum daha fazla bekleyen herkes kendine haksızlık eder çünkü sezon açıldı ve alımlar yapılıyor burayı beklersek diğer iş fırsatlarından yararlanamıycaz ve bu şirket gerçekten kurumsal bir iş alım süreci yönetmiyor yada yönetemiyor ve bunun farkındalar, beni hakettiklerini kesinlikle düşünmüyorum ve aramadım aramıycamda benim için bitmiştir 🖐️
 
Olumluyu geçtim bugün de OLUMSUZ geri dönüş yok galiba kimseye :) gülüyorum artık olumsuz cevap bile alamıyoruz cevapsız kaldık :)) telefonun başında çaresiz bekliyorum bekliyorum ama olmayacak bilmiyorum 😅😅
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.