Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Ben de katıldım 1 saat kadar önce , sadece neden havacılık diye bir soru sordu bay personel , cevapladım qr kod ile bir form doldurduk ve çıktık bekliyoruz bakalım herkesin hakkında hayırlısı olsun
 
Merhaba sizlerden CV aldılar mı? CV drop etkinliği ama CV aldıklarını görmedim, 2 tane soru sordular sadece bana.
size soru mu sordular, bizim grupta soru bile sorulmadı farklı bir etkinlik yaptırdılar, herkesin dediği gibi bizde de kimseye dair not alınmıyordu ayrı mevzu
 
Evet sadece 10 saniyelik kendimi tanıttım. Doldurduğumuz forma göre nasıl çağıracaklar bilmiyorum.
 
Merhaba ben de katıldım ve çok şaşırdım açıkçası. Ben gittiğimde öğle saatiydi, kalabalıktı ancak kimi recruiter adaylarla 1-2 dakika konuşurken kimisi kendini tanıt bile demedi öylesine bir sorudan sonra direkt qr koda yönlendirdiler. Online başvuruyu zaten web sitesinden de yapabiliyoruz o zaman open day'in amacı nedir ki? Hani 30 sn ile eğer her şey anlaşılıyorsa bile benim özgeçmişimle nasıl eşleştirecekler? Biraz adaletsiz gibi geldi bana. Bilemedim.
 
Arkadaşlar 2 adet QR vardı, biri olumlu, diğeri olumsuzlar için. İkisi de sizi bilgi doldurmaya yönlendiriyor ama bir tanesi yönetime ulaşıyorken diğeri çöpe gidiyor. Garip bir sistem.
 
size soru mu sordular, bizim grupta soru bile sorulmadı farklı bir etkinlik yaptırdılar, herkesin dediği gibi bizde de kimseye dair not alınmıyordu ayrı mevzu
Bana kendini tanıt ve neden kabin memurluğu sorularını sordu sonra qr okuttu doldurdum ve çıktım. 1 yıl önce de katılmıştım orada CV'leri alıyorlardı ve hiç soru yoktu farklı oldu bu sene.
 
Arkadaşlar 2 adet QR vardı, biri olumlu, diğeri olumsuzlar için. İkisi de sizi bilgi doldurmaya yönlendiriyor ama bir tanesi yönetime ulaşıyorken diğeri çöpe gidiyor. Garip bir sistem.
Mantıklı... Belki o yüzden fotoğraf çekmeyin okutun sadece dediler. Ama böyle yapmaktansa ilgi çeken cv'leri önceden online başvuruyla alıp open day'e daha potansiyeli olan kişileri çağırsalar daha iyi olmaz mıydı diye düşünüyorum. İki taraf da zaman ayırıyor sonuçta.
 
  • Like
Tepkiler: SrFly ve airborn3

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.