Pozisyon veya İlan Adı
Etihad Kabin Memurluğu Mülakatı
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Yerinizde olsam open dayi yaparim daha kısa suruyo duyduguma gore benim surevim yarim sene surdu open dayla burdayim online assessment icin 2 seneyi bulan bi batchmatem vardi
Teşekkürler. Peki bir sorum daha olacaktı, vücutta bulunan yara izlerine bakıyorlar mı çenemin alt kısmında ufak bir yara izi var Mesela bu sorun oluşturur mu
 
Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)

Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw

Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti

Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)

Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs

Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm deneyimlerimi vs
Peki birinci gün süreç nasıl oluyo detaylı bahsedebilir misiniz bir de cv verirken nelere dikkat etmemiz gerekiyor acaba ?
 
Merhaba rica ederim

1. Yani ben kendi ingilizce seviyeme b2 falan derim ielts skorum da bunu destekliyo c1 c2 seviye ingilizce extreme diye dusunuyorum ha olursa tabii cok iyi
2. Enabiza bakilmiyo trdeyken size bi form yolluyolar 7 veya 8 sayfalik onu dolduruyosunuz ameliyat falan filan bir suru sorular onun birisine evet dediginizde ekstra dokuman istiyo onun disinda buraya (abudabiye) geldiginizde 1 gun suren bi saglik testi oluyo isitme gorme ufleme psikolojik test gibi basit seyler asi da oluyoruz
Birde tam olarak merak ettiğim bir şey daha var , grup oyununda mesela aynı gruptaki 10 kişiden atıyorum 3 ü seçilip 7 si eleniyor ya, nasıl karar veriyorlar buna yani herkesi tek tek mi konuşturuyorlar nasıl ilerliyor yani (Hiç daha önce bu tarz büyük havayolu mülakatlarına ve grup mülakatlarına katılmadığım için soruyorum saçma bi soru olmuş olabilir kusura bakmayın🙏🏻😄 )
 
Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)

Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw

Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti

Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)

Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs

Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm deneyimlerimi vs
Hamdi bey siz misiniz acaba😁
 
Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)

Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw

Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti

Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)

Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs

Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm
 
Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)

Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw

Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti

Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)

Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs

Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm deneyimlerimi vs
Merhaba ,Cv nasıl hazırlayacaz veya elden mi teslim edeceğiz acaba bu konuda bilgi verebilir misiniz ?
 
Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)

Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw

Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti

Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)

Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs

Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm deneyimlerimi vs
Biraz da çalışma şartlarından bahsedebilir misiniz? Haftalık/aylık ortalama kaç saat uçuş oluyor? Konaklama bir odada çoklu kişiler halinde mi vs. Teşekkürler
 
Aylik ortalama 100 saat ucuyoz ben seviyom sirketi kabin ortami cok strict degil isini yapiyon geciyon insanlar falan da iyi cok indian var yolcu anlaminda o da okey benim icin bazi insanlar sevmiyo konaklama ya 2 ya da 3 kisilik apartmanlarda kendi odamiz tuvaletimiz var kabin amiri olunca da (3 sene falan calisiyoz min) tek kisilik apartmana cikiyoz rica ederim
 
  • Like
Tepkiler: eac

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.