Merhaba su an etihaddayim 3 aydir ucuyorum etihada 2 farkli şekilde girme yontemi var birinciis open day (nisan 7 de gelcekler uatanbula onu takip edebilirsiniz) ikincisi de online surec (video cekip gonderdiginiz yol)
Grup mulakatini sordugumuza gore open dayden (in person) bahsediyoruz grup aktivitesi ikinci gun oluyo birinci gunu gecersek ikinci gune davet aliyoruz bende bi harita varsi oraya konumlar (banka eczane polis karakolu falan) yerlestieiyoduk ekiple *7 kidiydik) 15 dakika tartisarak sonra recruiter teker teker sorular sordu bize bunu buraya niye koydun falan bu grup aktivitesi herkese farkli geliyo btw
Ingilizce testi ilk gun biraz olculuyo gibi zaten bi 5 dk konusuyon recruiters bana kart cektirip cikan kelimeyi qciklattirmisti kendimi tanitmami da istemisti
Ucuncu asama (yani ikinci gunu -grup aktivitesi gununu) gecince final interview oluyo online Microsoft teamsden olmustu yaklasik bi 2 hafta sonra falan yanlis olmasin tam bilmiyom ama nisandaydi final interview (25 mart open daya katildim)
Final interviewda yaklasik 60 kisiydik ve herkes Kamera ses acik oyle sohbet ediyoduk sonra 3 recruiter random odadan insan cekip mulakata aliyodu private rooma oyle yine speaking uzerine bi mulakat klasik sorular neden kabin memuru neden bizim sirket vs
Varsa baska sorun yazabilirsin yine yardimci olmaya calisirim bana cok yardimci olmuslardi ben de insanlara anlatiypm deneyimlerimi vs