Pozisyon veya İlan Adı
İkram servis personeli
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
Esenlikler.
İkram servis şeflerinden birisiyle konuştum yakın zamanda ve bulaşıkhane bölümündeki çalışanlarını diğer bölümlere dağılacağını bulaşıkhanenin ise komple günlük çalışan kişilere devam ettirileceğini söylemişti.
Eğer böyle ise yakın zamanda alım olur diye düşündüm
 
Esenlikler.
İkram servis şeflerinden birisiyle konuştum yakın zamanda ve bulaşıkhane bölümündeki çalışanlarını diğer bölümlere dağılacağını bulaşıkhanenin ise komple günlük çalışan kişilere devam ettirileceğini söylemişti.
Günlük değil aslında taşeronlar bakıyor o işe konuştuğum taşeron firmasıda sezonluk alıyoruz dedi buluşakhane içindi oda 6 ay sonra peki bulaşıkhaneye kim bskıcak
 
Diğer bölümlerin işçi ihtiyacını kendi kadrosundaki bulaşıkhane personeli ile tamamlamış oluyor.
Yani bir süre daha ses seda çıkmaz “bence”
Ben başka iş buldum bekleyerek boşuna kendinizi strese sokmayin.
Geçici olarakta olsa girin bir işe haber gelirse yine seçim sizin ister gidersiniz ister kalır.
Yalnız haber geldiğinde işbaşı için net bir tarih isteyin.
Evrak veriyoruz aylar sonra mesaj geliyor devam etmek ister misiniz diye? Evet diyorsunuz verdiğiniz evrakların süresi geçtiği için yeniden evrak hazırlamanızı istiyor.
Yazık gunah ucuz bir şey değil 2.500 ila 3.500 arasında para veriyoruz. Sonuc? Olumsuz denilmediyse beklemede kalın. Diyorlar.
 
Diğer bölümlerin işçi ihtiyacını kendi kadrosundaki bulaşıkhane personeli ile tamamlamış oluyor.
Yani bir süre daha ses seda çıkmaz “bence”
Ben başka iş buldum bekleyerek boşuna kendinizi strese sokmayin.
Geçici olarakta olsa girin bir işe haber gelirse yine seçim sizin ister gidersiniz ister kalır.
Yalnız haber geldiğinde işbaşı için net bir tarih isteyin.
Evrak veriyoruz aylar sonra mesaj geliyor devam etmek ister misiniz diye? Evet diyorsunuz verdiğiniz evrakların süresi geçtiği için yeniden evrak hazırlamanızı istiyor.
Yazık gunah ucuz bir şey değil 2.500 ila 3.500 arasında para veriyoruz. Sonuc? Olumsuz denilmediyse beklemede kalın. Diyorlar.
Evet suan da öyle zaten iş başı için bilgi vereceğiz evrak veren her aday bizim için olumludur deniyor
 
  • Like
Tepkiler: Tmagmesh
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.