Pozisyon veya İlan Adı
Dispeçer Eğitimi
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol
Gönderdikleri formda ing belge olmadan devam edebiliyor musunuz yoksa kendi bünyesinde bir sınav olacak mı
 
Arkadaşlar bu bir eğitim programı ve SHGM lisansi almak için yds ve sağlık raporu gerekli bu nedenle ön şart belirtmişler. Ayrıca staj garantisi büyük artı çunku lisans için staj şart. Ozel kurslarda ortalama 300.000₺ civarında bir ucreti var, burada da uç aşağı beş yukarı ayni olur.
 
arkadaşlar selam. diğer konuda yazdığım bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz. o mesaja ek olarak, şuan piyasada stajını yapmış olup iş arayan dispeçerler de olduğunu belirteyim.

 
arkadaşlar selam. diğer konuda yazdığım bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz. o mesaja ek olarak, şuan piyasada stajını yapmış olup iş arayan dispeçerler de olduğunu belirteyim.

Hocam peki thy de ortalama maaşlar nedir şimdi mesela yeni başlayan bir dispeçer en az iki bin dolar civarı bir ücret alıyor mudur? Yoksa standartlar daha mı düşük. Veya beş on senelik kıdem kazanca ne derece etki ediyor yüzde olarak bilgisi olan paylaşırsa iyi olur. Maaşların olduğu gibi söylenmesi doğru değil ancak ortalama ve yaklaşık rakamlar verilse genel bir fikrimiz olur.
 
Şimdi kayıt ol
Değerli ziyaretçilerimiz, her konunun sadece ilk üç mesajını görüntüleyebilirsiniz. Diğer mesajları görüntüleyebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. oturum aç | kayıt ol

Konuyu görüntüleyenler

  • ×

    Bizimle Bağlantıda Kal 👋

    Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

    ⭐ Premium Instagram LinkedIn
    Değerli Üyelerimiz,
    Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.