Pozisyon veya İlan Adı
Cabin crew
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Herkese selamlar arkadaşlar,
grammer sınavına cumartesi günü girdim;secenekli boşluk doldurma,reading ve listening olmak üzere 3 aşamadan oluşmakta ( sınava girmemiş olanlar için ) grammer orta-basit reading paragraflı ve listening aksanlı olmak üzere benım düşünceme göre orta sertti, B2 seviye ingilizcesi olan aday zorlanmadan gecer diye düşünüyorum.Sonrasında pazartesi günü video call yaparak wp üzerinden speaking sınavına girdim,kalsik kendini tanıtma kısmından sonra biraz cv üzerinden biraz havacılıktan biraz hobbyler üzerinden sohbet niteliğinde geçti ve akabinde türkçe vermiş olduğu cümleleri ingilizceye cevirmemi istedi,bazı adaylara ingilizce sorup türkçeye de çevirmesi istenmiş.
Sürecimin kendi adıma iyi geçtiğini düşünüyorum ve mail bekliyorum gelişme olursa tekrar paylaşırım.
Saygılarımla
Merhaba, bende online sınava katılacağım ama anlayamadım bu sınav da diğer şirketlerinki gibi kameralı sınav mı, daha önce hiç dil kursu sınavına girmedim🙈
 
Kızım tecrübeli, ingilizce sınavlarını gecen hafta pazartesi bitirdi.Sınavları iyi gectiğini söyledi.Mülakat maili henüz gelmedi.
Mail bekleyen aynı durumda olan var mı acaba?
 
Arkadaşlar merhaba ben online teste girdim az önce ama speaking için kursu aramam mı gerekiyor yoksa onlar arıyor mu bilgisi olan var mı acaba
 
Arkadaşlar merhaba ben online teste girdim az önce ama speaking için kursu aramam mı gerekiyor yoksa onlar arıyor mu bilgisi olan var mı acaba
Mailde yazıyor tamamladıktan sonra iletişime geçin diye mailde numara var randevu için arayabilir ya da yazabilirsin
 
  • Like
Tepkiler: Daisydly
arkadaşlar herkese merhabalar tekrardan bugun 10:55 te mail geldi ve 20.02.2026 tarihinde yapılacak olan görüşmeye davet edildim,görüşme 3 aşamadan olusacakmıs şirket sunumu grup çalışması ve birebir mülakat şeklinde,şimdiden herkese başarılar diliyorum.
Merhabalar, mülakata girdiyseniz deneyiminizi paylaşabilir misiniz rica etsem, umarım başarılı olmuşsunuzdur🙏
 
kurul mülakatına davet maili alanlar cabin crew tecrübesine sahip mi acaba tecrübeli ve tecrübesiz ayırmış olabilirler mi? ben hala mail almadım çünkü gramerim ve speakingim iyi geçti 1 haftadır bekliyorum kurul maili ama hala bir dönüş alamadım
Merhaba, mail attınız mı cevap geldi mi?
 
Merhaba, ben az önce kvkk onayı istenen bir mail aldım
 
  • Like
Tepkiler: Daisydly

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.