Açıkçası ben bir yer ile görüştüm şimdilik apart ancak şu an önceliğim sağlık raporu. Onu aldıktan sonra kalacak yeri kesinleştireceğim.Güzergah bilgisi hakkında bilginiz var mı acaba ne taraflarda ev tutabiliyoruz veya apart
Açıkçası ben bir yer ile görüştüm şimdilik apart ancak şu an önceliğim sağlık raporu. Onu aldıktan sonra kalacak yeri kesinleştireceğim.Güzergah bilgisi hakkında bilginiz var mı acaba ne taraflarda ev tutabiliyoruz veya apart
Anladım bende bugün raporu hallettim. Pasaport hakkında bir bilginiz var mı şuan almam gerekiyor mu benim pasaportum yok henüz deAçıkçası ben bir yer ile görüştüm şimdilik apart ancak şu an önceliğim sağlık raporu. Onu aldıktan sonra kalacak yeri kesinleştireceğim.
İşe başlangıç yapacaksanız çok hızlı pasaport çıkarttırın benceAnladım bende bugün raporu hallettim. Pasaport hakkında bir bilginiz var mı şuan almam gerekiyor mu benim pasaportum yok henüz de![]()
İşe başlangıç yapacaksanız çok hızlı pasaport çıkarttırın bence
30 martta eğitime başlayacağız yani tam emin olamadım hr ye mail attım dönerlerse bilgilendiririm burayı daİşe başlangıç yapacaksanız çok hızlı pasaport çıkarttırın bence
Bana gelen mailde 23 mart yaziyor egitim baslangici icin, sizin 30 mu?30 martta eğitime başlayacağız yani tam emin olamadım hr ye mail attım dönerlerse bilgilendiririm burayı da
siz ne zaman alacaksiniz saglik raporu? ben de cuma gidecegim baska sehirde oldugu icin ancak o tarihe alabildim bu hafta tamamlamamiz gerekiyor sanirim bunuAçıkçası ben bir yer ile görüştüm şimdilik apart ancak şu an önceliğim sağlık raporu. Onu aldıktan sonra kalacak yeri kesinleştireceğim.
Evet bende 30 Mart yazıyordu ama ben mülakata 5 martta girmiştim belki ona göre olmuştur bilemedim siz kaçında girdinizBana gelen mailde 23 mart yaziyor egitim baslangici icin, sizin 30 mu?
aşamalar nasıl oluyor acaba ilk önce ing test daha sonra konuşma sanırım çok zorluyorlr mı ? ve kurul sadece ing mi ilerliyor çok kısa bahsedebılmenız mumkun mu aşamalarıEvet bende 30 Mart yazıyordu ama ben mülakata 5 martta girmiştim belki ona göre olmuştur bilemedim siz kaçında girdiniz
12si için randevu aldım shgm üzerinden gitti en uzak yerdeki hastaneye atama yaptı sağ olsun. Şehir dışından gelicem bir de metroyle bir sürü aktarma yapacağım sabahın köründe.siz ne zaman alacaksiniz saglik raporu? ben de cuma gidecegim baska sehirde oldugu icin ancak o tarihe alabildim bu hafta tamamlamamiz gerekiyor sanirim bunu
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.