Pozisyon veya İlan Adı
Yolcu Hizmetleri Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
İŞKUR'dan aranmadım sanırım Çelebi istanbul genel müdürlüğünden arandım TC istendi ve İŞKUR kayıtları için aradık dediler son görüşmede istasyon müdürü Selçuk bey vardı sanırım onun kararı son aşamada elemeler. Bir hafta sonra arandım olumsuz diye. Halbuki bu bölüm mezunuyum Farsça inglizcem gerekli donanımlar servis güzergahı gb. Herşeyimle uygun olduğunu düşündüm. Ama olmadı nasip değildi belkide o sıralarda işe giren biri istifa etmiş zaten bu forumda gördüm. Ona danışabilirsiniz genel olarak da
Evet benimde aynen sizin gibi ilerledi son surecte elendim bende
 
İŞKUR'dan aranmadım sanırım Çelebi istanbul genel müdürlüğünden arandım TC istendi ve İŞKUR kayıtları için aradık dediler son görüşmede istasyon müdürü Selçuk bey vardı sanırım onun kararı son aşamada elemeler. Bir hafta sonra arandım olumsuz diye. Halbuki bu bölüm mezunuyum Farsça inglizcem gerekli donanımlar servis güzergahı gb. Herşeyimle uygun olduğunu düşündüm. Ama olmadı nasip değildi belkide o sıralarda işe giren biri istifa etmiş zaten bu forumda gördüm. Ona danışabilirsiniz genel olarak da
Çok tuhaf gerçekten..evet ise girip çıkan kişiyi görmüştüm ama sanırım mesajı silmiş göremedim çünkü
 
Arkadaşlar merhaba
Ben başvuru yapmamıştım direkt kariyerden özgeçmiş havuzundan bulmuşlar ve sınav maili attılar. Az önce girdim sanırım güzel geçti ama İngilizce sözlü mülakattı yapamam. İngilizce olmadan bu firmada çalışamaz mıyım acaba ? Sizin fikriniz nedir ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.