Ben de arandim iskurdan onceki surecte ama benimde olumsuz sonuclandiBen şimdi eski mesajlara baktım da siz iskur tarafından aranmissiniz nasıl oldu da olumsuz sonuçlandı ¿
Ben de arandim iskurdan onceki surecte ama benimde olumsuz sonuclandiBen şimdi eski mesajlara baktım da siz iskur tarafından aranmissiniz nasıl oldu da olumsuz sonuçlandı ¿
Evet benimde aynen sizin gibi ilerledi son surecte elendim bendeİŞKUR'dan aranmadım sanırım Çelebi istanbul genel müdürlüğünden arandım TC istendi ve İŞKUR kayıtları için aradık dediler son görüşmede istasyon müdürü Selçuk bey vardı sanırım onun kararı son aşamada elemeler. Bir hafta sonra arandım olumsuz diye. Halbuki bu bölüm mezunuyum Farsça inglizcem gerekli donanımlar servis güzergahı gb. Herşeyimle uygun olduğunu düşündüm. Ama olmadı nasip değildi belkide o sıralarda işe giren biri istifa etmiş zaten bu forumda gördüm. Ona danışabilirsiniz genel olarak da
Çok tuhaf gerçekten..evet ise girip çıkan kişiyi görmüştüm ama sanırım mesajı silmiş göremedim çünküİŞKUR'dan aranmadım sanırım Çelebi istanbul genel müdürlüğünden arandım TC istendi ve İŞKUR kayıtları için aradık dediler son görüşmede istasyon müdürü Selçuk bey vardı sanırım onun kararı son aşamada elemeler. Bir hafta sonra arandım olumsuz diye. Halbuki bu bölüm mezunuyum Farsça inglizcem gerekli donanımlar servis güzergahı gb. Herşeyimle uygun olduğunu düşündüm. Ama olmadı nasip değildi belkide o sıralarda işe giren biri istifa etmiş zaten bu forumda gördüm. Ona danışabilirsiniz genel olarak da
Şaka gibi resmenBen de arandim iskurdan onceki surecte ama benimde olumsuz sonuclandi
Maalesef son anda durumlar degisince insan uzuluyo fakat yapacak bir seyde yok onumuze bakacazŞaka gibi resmen
Insallah cook daha iyileri karşımıza cikarMaalesef son anda durumlar degisince insan uzuluyo fakat yapacak bir seyde yok onumuze bakacaz
Evet ilerde yine sınavlarda alimlarda gorusmek uzereInsallah cook daha iyileri karşımıza cikar
Merhabalar siz burada işe başladıktan sonra istifa mı ettiniz acabaPerşembe günü arandım şuan eğitimdeyim. Evrak teslimi sürecinde yoğun bir tempoda olduğum için yazamadım.
Hangi havalimanı için ona göre söyliyimhavuzundan
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.