Ben mail ile aldim hic gorusme olmadi sınavdan sonra istasyon mudur ile gorusuyo mu ki onceki surecte oyle olmadi benim
Arkadaşlar karıştı konu. İsimsizbiri siz online testi geçemediğimiz için olumsuz olduğu için istasyon müdürü sizinle görüşmez. Ancak bu arkadaş tüm süreci geçmiş ve en son kurul mülakatında istasyon müdürü ile görüşme sağlamış. Olay bundan ibaret.Evet son aşamada görüşülüyor