Henüz bilmediklerimiz ve bu forum sitesini bilmeyen de var tabi ama umarım bizlere de olumlu dönerlerşuan sadece 1 kişiye döndüler olumlu oda @ddkkccbb . Bekleyelim bakalım![]()
Evet bende burayı kastetmiştim. Pazartesi umutluyumHenüz bilmediklerimiz ve bu forum sitesini bilmeyen de var tabi ama umarım bizlere de olumlu dönerler
Artık tüm süreçleri Böyke ya arkadaşım da Kayseri için dönüş almış ondada yapay zeka
insallah çok amin hepimiz güzel haberler alalımEvet bende burayı kastetmiştim. Pazartesi umutluyum![]()
kayseri celebi icin sinav donusleri basladi mi olumlu olumsuzArtık tüm süreçleri Böyke ya arkadaşım da Kayseri için dönüş almış ondada yapay zeka varmış
Yeni bir konu oluşturun isterseniz. Başvuran varsa cevaplar muhtemelenkayseri celebi icin sinav donusleri basladi mi olumlu olumsuz
Ben şuan yapay zeka sınavından çıktım hepsini cevapladım çok zor değildi sorular karşımda biri olmadığı için panik falan olmadım ve okuduğumda daha iyi anlıyorum rahat cevapladım ilk sorularda biraz heyecan yaptım sonra heyecanım geçince daha sakin cevaplar verip bitirdim Seviye b1 di
Yani beni çok zorlamadı sadece düşünme süresi 30 saniye vermiş ilk mantığı anlamadım sorulara geç cevap verdim o 4 dakika dolsun diyebi bana mı bu kadar zor geldi ya 4 tane tek cevapladım elediler büyük ihtimalleyine de geri dönüş alırsanız yazabilir misiniz
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.