Umarım olumlu olur seninde bu arada sivil havacılık mezunumusunEvet çok aşama var 5. aşamaydı bu mesela ve 2 haftadır süreçteyiz biraz yıpratıcı umarım isteyen herkes için olumlu olur
Umarım olumlu olur seninde bu arada sivil havacılık mezunumusunEvet çok aşama var 5. aşamaydı bu mesela ve 2 haftadır süreçteyiz biraz yıpratıcı umarım isteyen herkes için olumlu olur
İnşallah sizinde benimde olumlu olur teşekkürler. Havacılık yönetimi mezunuyum ya sizUmarım olumlu olur seninde bu arada sivil havacılık mezunumusun
Aynen öyle, kız kardeşim kabin memuru ajette onun sınavı bile bu kadar aşamalı ve zor değildi. Ben de havacılık mezunuyum ama çelebi daha zor. Üstelik stajımı bile bu başvurduğum istasyonda yaptım, referans olabilecek bir sürü arkadaşım var. Ama ingilizce seviyem sanırım yeterli olmayacak ümidimi kaybettimYani mantıken zaten dil becerisi okadar iyi olan çelebi yerine kabinde şansını dener ama çelebide bi tık torpilde döndüğü için elemek için her türlü yolu denerler
Ben sivil havacılık kabin hizmetleri bitirdim Dgs ile seyehat işletmeciliği ve turizim rehberliğiniİnşallah sizinde benimde olumlu olur teşekkürler. Havacılık yönetimi mezunuyum ya siz
ben de ajetten mülakatları geçip sağlıktan elenmiştim bu kadar ne online sınavı zordu nede mülakatları şimdi ablam ve kuzenim ajet ve PegasustalarAynen öyle, kız kardeşim kabin memuru ajette onun sınavı bile bu kadar aşamalı ve zor değildi. Ben de havacılık mezunuyum ama çelebi daha zor. Üstelik stajımı bile bu başvurduğum istasyonda yaptım, referans olabilecek bir sürü arkadaşım var. Ama ingilizce seviyem sanırım yeterli olmayacak ümidimi kaybettim
Evet kabin için sınavlar daha kolay oluyormuş bende öyle duydum benimde boy yeterli olsaydı kabinde şansımı denerdim mutlakaben de ajetten mülakatları geçip sağlıktan elenmiştim bu kadar ne online sınavı zordu nede mülakatları şimdi ablam ve kuzenim ajet ve Pegasustalar
Ne zaman girdiniz türkçe mülakataBen görüşmeye girdim ama ingilizce mülakat için davet alamadım![]()
Değerlendirmeler devam ediyor dönerleer inşallah bana da dönmediler olumlu veya olumsuz diyeÇarşamba günü![]()
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.