Sınav eğitim binasında olacak ve çok kolay geçme notu da 50 o yüzden kimse kalmaz kalanlara da tekrar eğitim ataması yaparlarBölüm sonu sorularının yanında sınav değildir yazıyor, çözebiliriz problem yok![]()
Hayır çözebilrsin zaten onları çözmeden ilerlemiyor sistem ben bitirdim çözdüm hepsiniArkadaşlar şuan eğitimi açtım da şu bölüm sonu sorularını çözücek miyiz? Aylar önce formda bunla ilgili şeyler okumuştum çözülmemesi lazım falan demişlerdi sanki ama yine de emin olamadım, acaba derslerin bitiminde sonda sınav gibi bişi çıkıcak onu mu çözmicez
Çok iyiymiş ben 70 diye biliyordumSınav eğitim binasında olacak ve çok kolay geçme notu da 50 o yüzden kimse kalmaz kalanlara da tekrar eğitim ataması yaparlar
Eğitimlerimde gözükürArkadaşlar eğitim için herhangi bir sekmeye tıklıyormuyuz. Yoksa sayfa girişindeki veri yok kısmındamı çıkacak?
Teşekkür ederim.Eğitimlerimde gözükür
daha egitim gorunmuyo bende sizin gorunuyo muBölüm sonu sorularının yanında sınav değildir yazıyor, çözebiliriz problem yok![]()
Ben dün bitirdim, sayfaya girdiğinizde eğitimlerim kısmında eğitimin “atandı” olarak görülmesi gerekiyor. Sizde yazmıyor mudaha egitim gorunmuyo bende sizin gorunuyo mu
Merhaba öncelikle hayırlı olsun, mülakata girmişmiydiniz?Bugün Antalya base için evrak teslim ettim. Süreci öğrenmek isteyenler için kısaca; önce 2 sayfalık sağlık ve kişisel bilgiler formu doldurdum ve tansiyon ölçümü odasına geçtim. Sırasıyla sağlık odasında sağlık evraklarımız ve enabız hastalıklar bölümünü göstererek doktor onayından geçip üniforma beden bilgisi vermek için başka odaya geçtim. Ceket, yelek, gömlek, pantalon ve ayakkabı için beden bilgisi girildi. Ardından servis güzergahı için adres isteniyor. Ben henüz taşınmadığım için sonra bildirebileceğim söylendi. En sonunda ise gerş kalan evraklar ve biyometriklerle İK odasına geçtim. E-devletime giriş yaparak belgeleri teyit ettiler. Eğitim 8 haziranda başlayacak dendi ama sms ilede bilgi verilecekmiş.
Antalya'ya yeni taşınacak ve onaydan geçmiş kadın arkadaşlarım dilerse konaklama için haberleşebiliriz. Kiralar tek başıma zorlanacağım gibi duruyor.
İg: @ _ozge.sa_
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.