Detaylı bir şey dediler mibenimki tecrübesiz ilanı ve konaklama sağlanacak dediler bana da
Detaylı bir şey dediler mibenimki tecrübesiz ilanı ve konaklama sağlanacak dediler bana da
yukarıda da belirttim. detay verilmedi sadece olacağı söylendi.Detaylı bir şey dediler mi
Anladım teşşekkürleryukarıda da belirttim. detay verilmedi sadece olacağı söylendi.
Ajet bir cok arkdsimizin yasadigi bu konaklama problemine cozum bulmus anlasilan. gercekten tebrikler calisanini mutlu edecege benziyor. hangi sehirden geliyirdunuz acaba ? 2024 maas ortalamasi hk.da bilginiz oldu mu acaba ? umarim ordada yuz guldururbenimki tecrübesiz ilanı ve konaklama sağlanacak dediler bana da
ankaradan geliyorum ben. maaş hakkında da bir bilgim yok maalesef daha thy zamları da tam açıklanmadı o yüzden beklemek lazımAjet bir cok arkdsimizin yasadigi bu konaklama problemine cozum bulmus anlasilan. gercekten tebrikler calisanini mutlu edecege benziyor. hangi sehirden geliyirdunuz acaba ? 2024 maas ortalamasi hk.da bilginiz oldu mu acaba ? umarim ordada yuz guldurur![]()
Bende ankaradan geliyorum süreçler tamamlandı evrakları teslim ettim, eğitim için tarih bekliyorum kabin değil benimkisi ama ik ile iletişime geçebildiğiniz bir numara var mı ?ankaradan geliyorum ben. maaş hakkında da bir bilgim yok maalesef daha thy zamları da tam açıklanmadı o yüzden beklemek lazım
Benim aynı şirketten yakın arkadaşımın aynı şey başına geldi. Boyunla ilgili ek tetkik MR ı istendi sizinle aynı adımları izledi galiba o da götürdüğünde hemşireye kapalı ek tetkik zarfını teslim etmişler o doktora verecekmiş ama baya oldu onunda vereli ses çıkmamış bugüne dek…Merhabalar, benden ek tetkik istemişlerdi geçen hafta çarşamba sağlık kuruluna girdim. önce tekrar gelmeniz gerekiyor dediler ertesi gün ek tetkiki götürdüm yoğunluktan dolayı kurula tekrar almadılar hemşire “önümüzdeki hafta kesin döneceğiz “ dedi. 1 hafta geçti hala dönüş alamadım. Benimle aynı durumda olan var mı ?
Ek tetkik istemeleri sağlıkta kurula kalmaktan daha iyi diye biliyorum ama emin de değilim.Merhabalar, benden ek tetkik istemişlerdi geçen hafta çarşamba sağlık kuruluna girdim. önce tekrar gelmeniz gerekiyor dediler ertesi gün ek tetkiki götürdüm yoğunluktan dolayı kurula tekrar almadılar hemşire “önümüzdeki hafta kesin döneceğiz “ dedi. 1 hafta geçti hala dönüş alamadım. Benimle aynı durumda olan var mı ?
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.